Za velike družine in obrtnike

Peugeot in citroen tudi slovenskim velikim družinam, prevoznikom in obrtnikom vseh vrst ponujata konkretno izbiro. Ali bosta to potovalna traveler in spacetourer ali pa tovorna jumpy in expert, bo odvisno od osebnih preferenc in potreb, gre pa za praktično identična vozila pod dvema znamkama.

Citroen jumpy je krajši in bolj vodljiv od predhodnika.
Citroen jumpy je krajši in bolj vodljiv od predhodnika. 

Novost je na voljo v različnih dolžinah.Poleg 4,6 metrske (XS), še kompaktno s 3,95 metra dolžine (M) in podaljšano izvedenko (XL) s 5,3 metra. Potniška različica ponuja prostor za pet, sedem ali osem oseb, pri jumpyju in expertu si je možno spredaj dodati tudi klop za dva potnika. Tako lahko lahko v obeh vozilih prevažamo do devet oseb. Veliko prostora je tudi v prtljažniku, za drugo vrsto sedežev volumen prtljažnika, odvisno od različice, meri 1978, 2381 ali 2932 litrov.

Med številnimi izvedenkami je na voljo tudi priročna izvedenka, opremljena z bočnimi drsnimi vrati (lahko so tudi motorizirana, lahko pa jih odpiramo zgolj z dotikom noge zadnjega odbijača) za lažje vstopanje v tretjo vrsto sedežev. Posebnost v potovalni kabini je sistem mehkega prezračevanja v zadnjem delu vozila. Gre za večfunkcijsko streho s tripodročno klimatsko napravo za nesilovito prezračevanje. V najvišji opremi je serijska panoramska steklena streha.

Kabina je najsodobnejša ta hip

Potovalno kabino so zasnovali predvsem uporabno - položaj za vožnjo je dvignjen, modularni sedeži v drugi in tretji vrsti omogočajo drsni pomik, po potrebi jih je možno obračati in odstraniti iz vozila.

Tovornim in voznim zmogljivostim so prilagodili zadnjo premo s poševnim trikotnim vodilom, ki dopušča 1400 kilogramov dovoljene obremenitve. Blaženje trikotnih vodil ublaži udarce. Vzmeti s spremenljivo togostjo in variabilni amortizerji s samodejno nastavitvijo glede na obremenitev izboljšujejo udobje pri praznem in natovorjenem vozilu. Motorizacijo sestavljajo 1,6-litrski in 2,0-litrski motorji BlueHDi Euro6 z zmogljivostjo od 70 kilovatov do 133 kilovatov moči in do 400 Nm navora, ki so opremljeni s sistemom za selektivno katalitično redukcijo pred filtrom trdnih delcev. Povprečna stopnja emisij CO2 je 140 gramov na kilometer, oziroma 5,4 litra plinskega olja na 100 kilometrov. Na voljo je tudi samodejni šeststopenjskim menjalnik EAT6.

Jumpy in expert živita naprej

Poleg potniških različic sta na slovenskem trgu na voljo tudi poltovorni različici jumpy in expert. Priljubljena sopotnika obrtnikov sta na voljo v treh dolžinskih različicah od 4,6 do 5,3 metra. Višina je enaka kot pri potniški izvedenki, 1,90 metra, odvisno od izpeljanke prevažata do 5,1 kubičnega metra oziroma 1400 kilogramov vseh vrst tovora.

Na voljo sta tudi z dvojno kabino, klasično kabino za devet potnikov ali zgolj kot platforma za nadgradnjo. Na izbiro so štirje dizelski motorji, od katerih ima vstopni 1,6-litrsko prostornino, ostali pa dvolitrsko. Moč motorjev je od 70 kW (95 KM) pa vse do 132 kW (180 KM). Najmočnejši dizelski motor je serijsko povezan s samodejnim menjalnikom.

Cene ostajajo enake

Cene pri Citroënu in Peugeotu so poenotene, tako za potniški, kot gospodarski izvedenki. Začnejo se pri 27.700 evrih za najkrajšo različico limuzinskega travellerja in spacetourerja. Cene za kombi različico se začnejo pri 21.700 evrih, za furgon pa pri 20.607 evrih.

DARJAN GORELA


Najbolj brano