Vstop v svet elegance

Energična, dinamična, tudi malce športna, a hkrati elegantna. To so pridevniki, ki so četrto generacijo najmanjše mazde v hipu izstrelili med najbolj privlačne malčke na trgu. Testirali smo vstopno različico, ki nas je glede na ugodno ceno prijetno presenetila.

Eleganca in športnost v majhni steklenički ...
Eleganca in športnost v majhni steklenički ... 

Četrto generacijo mazde 2 so Japonci oblikovali v skladu z oblikovalsko usmeritvijo filozofije kodo – v slogu misli dežele vzhajajočega sonca, ki ponazarja združitev jezdeca s konjem. Usklajenost je občutiti že takoj ob prvem stiku. Vse je tam, kjer mora biti, oblike so prečiščene, stikala uporabna.

Mazda 2 v svoji notranjosti skriva več prostora, kot bi morda pričakovali. V primerjavi s predhodnico ima več prostora za potnike, širša sredinska konzola se zgleduje po večji sestri mazdi 3. Malce kritike si zaslužijo le sedeži. Pri daljših vožnjah znajo biti precej neudobni, a za šviganje od službe do vrtca in nakupovalnega središča bodo najbrž zadostovali.

Visoko nameščen sedempalčni zaslon, ki je tudi občutljiv za dotik, poskrbi, da se lahko med vožnjo poigravate z večpredstavnostnimi vsebinami, ne da bi pri tem izgubili nadzor nad dogajanjem v prometu. Sistem connect se popolnoma spoji z mobilnim telefonom, zato lahko z lahkoto vklopite svoj najljubši komad in se prepustite uživanju.

Zabili se ne boste

Varnost je seveda v sodobnem avtomobili več kot pomembna, zato je mazda 2 opremljena z napredno varnostno tehnologijo i-acitvsense, ki med drugim vključuje tudi inteligentni sistem za izogibanje trku.

Mazda 2 je vsekakor malček, ki vas bo s poskočnostjo in igrivostjo zabaval pri raziskovanju mestnih ulic, povsem domače pa se znajde tudi na avtocesti. Je izredno vodljiva, pa tudi na papirju šibak agregat se v praksi zelo izkaže, zato ob osnovnih potrebah močnejšega niti ne potrebujete.

Tudi cenovno je nakup take različice, glede na vse, kar ponuja, kar privlačen, kar navsezadnje izdaja tudi ime paketa. V primerjavi z najbolje opremljenimi, “usnjenimi” različicami prihranite kar nekaj tisočakov, še vedno pa gre za isti avtomobil, saj mazda šarma ob slabši opremljenosti ne izgubi.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano