Vražje hitra mačka

XE R-Sport 2.0T je prvi Jaguarjev avto, ki temelji na čisto novi arhitekturi, pri kateri so uporabili veliko aluminija in ima lahko zadnji ali štirikolesni pogon. Angleži so vedno znali narediti avte, ki jih je veselje voziti, in novi jaguar ni izjema.

Angleška mačka je v najbolj športni izvedbi pravi magnet za oči ... in ušesa.
Angleška mačka je v najbolj športni izvedbi pravi magnet za oči ... in ušesa. 

K dobrem vtisu je zagotovo najbolj pripomogla najmočnejša motorna izbira in najvišja raven opreme. Rdeče-črna usnjena kombinacija, samodejni menjalnik z vrtljivim gumbom, ki se ob zagonu motorja prikaže iz armaturne plošče, osrednji sodobni infozaslon in rezek športni zvok dvolitrskega in dvestokonjskega motorja so obetali zelo športni teden.

Mačka je zelo hitra

Najmanjši jaguar je zelo dobro vodljiv in z voznikom se zlahka stopi v celoto. Tudi sedi se precej nizko, streha je nizka, pa to še ne pomeni, da ni dovolj prostora. Le prtljažnik je majhen, ker so se trudili ohraniti idealno razmerje mase na oseh in določene komponente prestavili v zadek avtomobila. In ja, zelo hitro se pelje, celo bolj, kot se za dvesto konjičkov spodobi. Občutek smo imeli, da je pod pokrovom še vsaj petdeset konjev več. Športne občutke dopolnjuje bogato opremljena notranjost.

Gumb menjalnika se vedno prikaže ob pritisku na gumb za zagon motorja. Gumb čisto lepo opravlja svojo funkcijo, če se vam le ne mudi preveč, ko sedete za volan, ker je vseeno potrebno malo počakati, da prileze ven.

Gumb je lepo usklajen z ostalo podobo armaturne plošče, ki je prijetna na pogled in pregledna. A celoten vtis pokvari plastika, ki je na preveč delih enostavno cenena, pa tudi kakovost izdelave na več mestih šepa, in zagotovo ni na nemški ravni.

A nam tudi te pomanjkljivosti niso preveč pokvarile končnega vtisa, ki je pozitiven. Angležem je uspelo pripraviti pravo športno limuzino, ki bo s svojo neposrednostjo in vodljivostjo znala navdušiti marsikaterega poznavalca. Ta bo moral imeti tudi precej pod palcem, saj je naša bela mačka veljala nekaj več kot šesdeset tisočakov.

Avtomobil v številkah

Motor: bencinski 1999 ccm/147 kW, izpust 179 g/km

Poraba na testu: 9,8 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 237 km/h, 7,7 sekund do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 45.410 evrov

Cena testnega vozila: 61.810 evrov

Več podatkov: www.jaguarslovenija.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano