V lov za bavarcem

Gle coupe je že na videz prva konkurenca bmwjevemu x6. Novinec je v primerjavi z modelom GLE za približno deset centimetrov daljši, za osem širši in za tri nižji, kar kaže na njegov športno naravnan karakter. Pod zunanjo podobo se je ponovno podpisal Robert Lešnik.

Prestiž na štirih kolesih je pač drag; najcenejši gle coupe 
stane nekaj več kot 76.000 evrov. Foto: Daimler Ag - Global Communicatio
Prestiž na štirih kolesih je pač drag; najcenejši gle coupe stane nekaj več kot 76.000 evrov. Foto: Daimler Ag - Global Communicatio

Elegantni športni terenec deluje kompaktno, a je v notranjosti prostora več, kot bi pričakovali. Sedežna klop je najširša v razredu, kar pomeni, da bo kabina brez težav sprejela pet odraslih ljudi. Te bodo razvajali številni tehnični pripomočki in novotarije.

Gle coupe je na voljo s petimi motornimi različicami, štirimi bencinskimi in dizelsko. 3,0-litrske V6-različice s turbopolnilnikoma so tri, in sicer bencinski 400 4MATIC, ki razvije 245 kW (333 KM) in 480 Nm, ter 450 4MATIC AMG z 270 kW (367 KM), s 520 Nm; ter dizelska z oznako 350 d 4MATIC s 190 kW (258 KM) moči in 620 Nm navora. Vrh ponudbe predstavljata športni različici 63 AMG 4MATIC in 63 AMG S 4MATIC, ki pod motornim pokrovom skrivata 5,5-litrski motor V8, ki s pomočjo turbopolnilnikov razvije 410 kW (557 KM), oziroma 430 kW (585 KM) moči.

76.700 evrov je cena za vstopno dizelsko različico 350 d 4MATIC, 4430 evrov pa je treba prišteti za nakup bencinske različice 400 4MATIC; cene pa se povzpnejo vse do 176.300 evrov za najmočnejši in najdražji 63 AMG S 4MATIC. Pri slovenskem uvozniku so že v predprodaji prodali 15 vozil, letos pa pričakujejo še dvakrat toliko kupcev.

DG


Najbolj brano