Umirjen in zanesljiv japonec

Honda je z modelom NC 750 S dobro zadela želje kupcev, vsaj tako kažejo prodajne statistike. Solidna oprema, ugodna cena, uporabnost in univerzalnost so aduti tega motocikla.

Honda NC 750 S: motocikel za motoriste in motoristke, ki 
imajo radi umirjeno vožnjo.
Honda NC 750 S: motocikel za motoriste in motoristke, ki imajo radi umirjeno vožnjo. 

Zasnovan je sodobno, kot so bili pred nekaj leti oblikovani le motocikli v dražjem segmentu. Pod trebuhom nameščen ležeči vzporedni dvovaljnik so zasnovali kar tako, da so za osnovo vzeli polovičko motorja iz avtomobila Honda Jazz. Zadnji del, ki spominja na hondine modele CBF, je vitek in postaven, futurističen nedrseč sedež pa se zaključi v agresivno prirezan zadek, pod katerim kraljuje rdeč reflektor.

Med stegni ne bomo našli štirinajstlitrske posode za gorivo, ker so jo inženirji preselili pod sedež. Na njeno mesto so postavili priročen prostor, kamor lahko med postankom spravite čelado oziroma ostale pripomočke, ki jih imate s seboj na vožnji. Serijski ABS omogoča tudi sunkovito močno zaviranje. Po specifikaciji porabi 3,46 litra na 100 kilometrov, na testu pa smo z malo bolj divjo vožnjo to številko hitro spravili blizu štirim litrom.

Vožnja s tem motociklom je umirjena, brez športnih pospeškov in adrenalinskih občutkov. Všečna sta zanesljivost v ovinkih in občutek prikovanosti na asfalt, najraje pa ima, da ga vozimo z navorom. Tudi začetnik se bo na njem takoj počutil domače. Gre torej za zrel motocikel za motoriste in motoristke, ki imajo radi umirjeno vožnjo in nabiranje izkušenj. IGOR TAVČAR


Najbolj brano