Toyota, kot je še ni bilo!

Toyote bodo odslej bolj dinamične in zabavne. Vsaj tako je soditi po prvem križancu nove generacije. Odmik od resnobnosti je očiten, avtomobil pa je zasnovan izključno za evropsko tržišče.

C-hr je za Toyoto prelomni model.
C-hr je za Toyoto prelomni model. 

Oznaka c-hr pomeni coupe high rider, nekakšni kupejevski križanec. V dolžino meri 4,36 metra, širok je 1,79 metra, visok 1,55 metra, medtem ko medosna razdalja meri natanko 2640 mm. Temu primerno je dovolj prostora za štiri oziroma pet potnikov v kabini in v prtljažnem prostoru, katerega osnova znaša 377 litrov. Zanimiv detajl pri novem Toyotinem modelu so skriti ročaji za odpiranje zadnjih vrat, ki so drugačni od ostalih in nekaj povsem novega pri Toyoti.

Zunanjost je na voljo v devetih različnih barvah, notranjost pa za zdaj ponuja zgolj črno barvo armaturne plošče in tri različne temne barvne odtenke sedežev, v tkanini ali usnju. So se pa toliko bolj posvetili različnim detajlom, kot so modra ambientalna svetloba, všečni merilniki, 8-palčni zaslon na dotik (multimedija, navigacija, bluetooth, USB vmesnik) s prenovljenim in izboljšanim vmesnikom HMI, JBL ozvočenje, obenem so skrbno izbrali tudi številne materiale in še bi lahko naštevali.

Hibrid namesto dizla

Najnovejši Toyotin izdelek bo na voljo le z dvema motorjema. Klasični 1,2-litrski turbo s 85 kilovati in preverjena hibridna kombinacija 1,8-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja, ki razvija sistemsko moč 90 kilovatov. Omenjeni hibridni pogon je bil v celoti sposojen od aktualnega priusa. Dizlov in drugih zmogljivejših pogonov na vidiku za zdaj ni. V Sloveniji bodo na voljo štirje paketi opreme (C-ity, C-enter, C-ult in C-hic), a bistvenega pomena je dejstvo, da je najosnovnejši C-HR serijsko opremljen s celotnim paketom varnostnih asistenc, mehansko klimatsko napravo, bluetooth sistemom, sedem varnostnimi blazinami in z radijskim aparatom z MP3 vmesnikom. Takšen C-HR stane 19.250 evrov, a veliko več zanimanja pričakujejo za različico C-HR s paketom opreme C-enter, z vgrajeno samodejno klimatsko napravo, 17-palčnimi platišči, vzvratno kamero in 8-palčnim osrednjim zaslonom na dotik. Z 1,2-litrskim turbo motorjem bo stala 21.450 evrov, s hibridnim pogonom pa cena poskoči za dodatne tri tisočake. Trgovci bodo ob teh cenah nudili še dober tisočak popusta. Skupno naj bi v polnem koledarskem letu prodali nekaj več kot 300 primerkov.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano