Teden dni z avtom leta

Na testu smo preizkusili zadnji evropski avto leta. Nova opel astra ni svetlobna leta pred ostalimi, se pa lahko pohvali s svetlobno novostjo v svojem segmentu, v katerega kot prva prinaša led matrične luči. Preizkusili smo iskrivo izvedenko s 150 konjskimi močmi.

Nova astra je od stare precej lažja, tudi oblikovno. Linije so bolj elegantne in manj impozantne od prejšnjihda dveh generacij. Preprostejša je tudi notranjost, kjer kraljuje velik info zaslon, značilnih oplovih “tisoč” gumbov pa ni več. Pika na i na armaturni plošči bi lahko bil povsem digitalni števec, kot jih že imajo nekateri konkurenčni avtomobili, in ne na pol digitalen z manjšim zaslonom med klasičnimi, analognimi števci.

Med testiranjem smo poleg številnih asistenčnih sistemov še najbolj pogrešali odlične premijske sedeže s certifikatom AGR, ki so res vredni svojega denarja. Sedež ima certifikat, ki ga dobijo le tisti, ki so ergonomsko primerni za hrbtenico, omogoča tudi prezračevanje, masažo in nastavitev širine bočne opore. Sedeži so enostavni za uporabo s številnimi nastavitvami za boljše udobje med vožnjo. Obvezno je treba še omeniti nagrajene matrične led luči , ki se ponoči avtomatsko prilagajajo nasproti vozečim vozilom in pešcem.

Med testom nam je nekaj preglavic povzročalo le tipkanje po info zaslonu, za katerega bi lahko pri Oplu izumili kakšno boljšo rešitev od večfunkcijskega gumba.

Naj na koncu med številnimi aduti nove astre omenimo še varnost. Nova astra je s petimi vrati dosegla najvišjo oceno v vseh kategorijah ocenjevanja po NCAP, tako da so pri Oplu upravičeno optimistični glede prodaje. Testna astra je z vso opremo, odzivnim motorjem in ceno nekaj nad dvajsetimi tisočaki več kot odličen nakup.

Motor: turbobencinski 1399 ccm/110 kW, izpust 120 g/km. Poraba na testu: 6,8 litra na 100 km. Hitrost in pospešek: 215 km/h, 8,8 sekunde do 100 km/h. Cena osnovnega modela: 15.005 evrov. Cena testnega vozila: 22.123 evrov. Več podatkov: www.opel.si.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano