Športni karavan za vsak dan

GT je pri peugeotu sinonim za športnost in eleganco. Po tednu dni intenzivnega druženja z zmogljivim karavanom, ki zmore polno naloženo družbo zelo hitro peljati, smo se težko poslovili. Privlači športnost, navduši predvsem udobje.

Eleganca in športnost po francosko
Eleganca in športnost po francosko 

Od običajne tristoosmice se športna izvedenka razlikuje po nekaj spremembah na zunanjosti in notranjosti. Zadaj je prepoznaven po veliki dvojni izpušni cevi.

V kombinaciji z ekskluzivno modro barvo je bil videti še bolj športen, bolj atraktiven, svoje so prispevala še atraktivna 18-palčna platišča, ki pa so zelo občutljiva na visoke robnike, saj so izbočena, ob strani pa skorajda ni gume, ki bi jih ščitila pred višjimi robniki.

V potovalni kabini, ki je zelo klasična, je obilica kroma za prestižnejši vtis. Da gre za avtomobil s športno zasnovo, pa opozarjajo logotipi GT, ki jih najdemo na volanu s športno odsekanim spodnjim delom in na pragovih.

Usnjen volan je prešit z rdečimi šivi, ki jih najdemo tudi na športnih črnih sedežih, ki sicer niso dirkaško školjkasti, a ponujajo dober oprijem, predvsem pa so udobnejši. Lahko celo nežno masirajo križ voznika ali voznice. Na sploh je vtis bolj prefinjen, linije so čiste in pregledne.

Tudi prostorsko je to avto, ki je namenjen vsakodnevni vožnji. Prtljažnik je družinsko velik, med največjimi in najbolje obdelanimi v razredu, z obilico uporabnih dodatkov. Ima vse to, kar ponuja klasičen peugeot 308. Enako velja za voznikovo okolje, vključno z ekranom na dotik.

Ker je vzmetenje spredaj spuščeno za sedem, zadaj pa za 10 milimetrov, se pelje precej bolje kot klasična izvedenka, a so inženirji raje sklenili kompromis, ki prinaša vsakodnevno uporabnost.

Zlasti v ovinkih se GT pozna nekoliko mehkejše vzmetenje, ki je bolj kot za vožnjo na nož narejeno za križarjenje. Kljub velikim 18-palčnim kolesom je tudi na zadnji klopi vožnja dokaj udobna. Nekaj nagibanja je čutiti, majhen volanski obroč je manj natančen, a ponuja nekaj gokart občutka, vozilu pa se predvsem pri pospeševanju z mesta ali ovinka pozna prikrajšanost v moči. Šestopenjski samodejni menjalnik je dober izdelek, ki nekoliko vpliva tudi na končno ceno.

Plus:

> Motor

> Udobje

Minus:

> i-cocpit

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 1997 ccm/133 kW, izpust 107 g/km,

> Poraba na testu: 6,5 litra na 100 km,

> Hitrost in pospešek: 220 km/h, 8,6 sekunde do 100 km/h,

> Cena osnovnega modela: 29.750 evrov,

> Cena testnega vozila: 32.250 evrov,

> Več podatkov: www.peugeot.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano