Športni, a tudi vsestranski

Se kdo še spomni stare honde VFR 750 s konca osemdesetih let? Enobarvna, s preprostimi in lepimi linijami, močna in zrela. Tako lahko opišemo prvo VFR-ko. Od takrat se je marsikaj spremenilo, saj so pri Hondi vmesnim modelom vsakič dodali kaj novega.

Honda VFR 800: športni vsestranski motor, primeren za vsakdanjo uporabo, bistveno manj pa za dolga potovanja Foto: Igor Tavčar
Honda VFR 800: športni vsestranski motor, primeren za vsakdanjo uporabo, bistveno manj pa za dolga potovanja Foto: Igor Tavčar

Okvir letošnjega modela je popolnoma enak staremu, agregat pa so dodelali, da je bolj ekonomičen, vendar še vedno pravi V4. Motocikel je ožji, saj so hladilnika s strani prestavili pred agregat, maska z lučmi pa se lahko pohvali z LED tehnologijo. Vzmetenje je sedaj bolj športno, armatura je dovolj pregledna, merilniki pa osvetljeni s prijetno modro barvo. LED smerniki so sestavni del ogledala in se sami izklopijo. Voznikov sedež je udoben, vendar bi si po sto prevoženih kilometrih najbrž zaželeli kaj boljšega. Povprečna poraba ne preseže 5,5 litra na sto prevoženih kilometrov.

V primerjavi s starejšimi modeli je vožnja bolj dinamična in lahkotnejša, po zaslugi serijskega nadzora nad zdrsom zadnje pnevmatike pa tudi varnejša.

Za dobrih 12 tisočakov tako dobite športni vsestranski motor, ki je brez dvoma primeren za vsakdanjo uporabo, bistveno manj pa za dolga potovanja. Definicija športni potovalnik torej ni najbolj posrečena. Priporočamo ga izkušenejšim motoristom, ki imajo precej kilometrov za sabo, nikakor pa ne začetnikom.

Plus:

> Kakovost izdelave

> Diskretni nosilci za kovčke

> Poraba

Minus:

> Vetrna zaščita, pretrda sklopka

Motocikel v številkah

> Motor: 782 ccm, 78 kW

> Teža: 289 kg

> Višina sedeža: 79 cm

> Posoda za gorivo: 21,5 litra

> Poraba na testu: 5,8 litra na 100 km

> Cena osnovnega modela: 11.790 €

> Več podatkov: www.axle.si

Besedilo in foto:

IGOR TAVČAR


Najbolj brano