Športna zapeljivka za stoterico

Končno smo jo dočakali tudi v Sloveniji. Nova giulia je že na prvi pogled dostojen naslednik originalne, ki je sapo jemala v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. Najbolj bo domišljijo razvnemala različica quadrifoglio, s 510 “konjički”, zadnjim pogonom in vrhunskim zvokom motorja.

Športno srce se skriva pod elegantno in zapeljivo obliko.
Športno srce se skriva pod elegantno in zapeljivo obliko. 

Pogon na zadnja kolesa ostaja sinonim športnosti znamke. Z zadnjim pogonom pri alfi ponujajo dve turbodizelski različici, ki zmoreta 150 in 180 konjskih sil. Pri bencinskih motorjih je na voljo dvolitrski turbo agregat, ki zagotavlja 200 “konjev”. Bencinska različica bo deležna le 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, medtem ko bodo kupci pri najmočnejšem turbodizlu lahko izbirali med ročnim šeststopenjskim ali samodejnim osemstopenjskim prenosom. Paketi opreme so trije, giulia, super in veloce, vstopna cena v svet giulie pa je, z zajetnim promocijskim popustom vred, 29.990 evrov.

Prava poslastica pa je različica quadrifoglio, ki ne glede na prenos (ročni 6-stopenjski ali 8-stopenjski menjalnik ZF) 2,9-litrski biturbo V6 poganja zadnji kolesi. Kar 510 “konjev” in vrhunski zvok je na voljo za 84.990 evrov, ki vključuje že začetni popust 2500 evrov. S popustom ali brez zmore ta vražja dama več kot 300 km/h končne hitrosti.

Pri nas v prihodnjem letu načtujejo prodajo 100 “julij”.DARJAN GORELA


Najbolj brano