Skriti aduti

Preizkusili smo novega balena, od katerega na prvi pogled nismo pričakovali prav veliko, vendar nas je presenetil z vsebino. Štirje višjerasli potniki so se čudili njegovi prostornosti, vozniki pa nismo mogli prehvaliti živahnega in predvsem varčnega motorja.

Ni videti atraktivno, a baleno je do voznika in sopotnikov zelo 
radodaren avtomobil.
Ni videti atraktivno, a baleno je do voznika in sopotnikov zelo radodaren avtomobil. 

Ne spomnimo se nobenega vozila, ki spada v spodnji razred, v katerega se lahko udobno namestijo štirje potniki, visoki 190 centimetrov. V balenu nimajo težav ne z glavami in rameni in ne s koleni, pa še v prtljažniku je volumna za 355 litrov. Pri tem pa vozilo v dolžino ne doseže niti štiri metre. Notranjost je trše plastificirana, ni videti cenena, je pa usklajena s ceno.

Aktivni tempomat, pravi adut

Ta koristna naprava je pri novih generacijah vozil Suzuki del serijske opreme, pri balenu, ki spada med vozila spodnjega razreda, pa se je vseeno znašel nepričakovano. Zlasti če upoštevamo ceno in dejstvo, da k dodatni opremi sodi samo kovinska barva. Na zaslonu med preglednimi merilniki lahko voznik med vožnjo spremlja zanimive podatke, za katere ne trdimo, da so neizogibno potrebni. Na primer vzdolžne in bočne sile, diagrame hitrosti, porabe, pospeševanja in zaviranja, trenutne vrednosti za moč in navor motorja; posebna je tudi ura z dvojnim, analognim in digitalnim prikazom.

Manjka nekaj malenkosti

Po drugi strani pa med opremo balena ni sistema samodejnega ugašanja (ki bi zmanjševal že tako nizko porabo) ne opozorila za vozila v mrtvem kotu in pri nenamerni menjavi pasov. Kakorkoli že, baleno je soliden avtomobil, ki veliko daje za razumno ceno. Je preprost za uporabo, varen, prostoren in varčen, s klasičnim motorjem brez turbine.

Je odlična izbira za racionalne voznike, ki dajejo prednost vsebini pred obliko in jim ni mar, če jim sosedje avtomobila ne zavidajo.

Plus:

> Udobje

> Ugodna cena

Minus:

> Videz

> Manjka 6. prestava

Avtomobil v številkah

> Motor: bencinski 1242 ccm/66 kW, izpust 98 g/km

> Poraba na testu: 6,1 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 180 km/h, 12,3 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 10.998 evrov

> Cena testnega vozila: 14.398 evrov

> Več podatkov: www.suzuki.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano