Še vedno je v odlični formi

Mazda CX5 poteši več želja: po visokem sedenju, po prostornosti, zanesljivosti, gospodarnosti, ugledu in še kaj bi se našlo. Preizkusili smo jo osveženo in dokazala nam je, da je še vedno alternativa dražjim nemškim konkurentom.

Pri novi mazdi vse deluje skladno in ravno prav veliko.
Pri novi mazdi vse deluje skladno in ravno prav veliko. 

Mazdina oblikovalska filozofija “kodo” se nadaljuje tudi pri zadnji oblikovni prenovi. Vse deluje skladno in ravno prav veliko, tako da kakšnih posebnih estetskih zamer ne more biti. Tako zunaj kot znotraj stopamo v znan ambient, izboljšave so malenkostne.

Kljub štirikolesnemu pogonu je CX5 vseeno doma na trdnih podlagah. Štirikolesni pogon pa služi predvsem bolj suvereni vožnji po dežju in snegu. Mazda navdušuje tudi s splošnim vtisom kakovosti izdelave. Stikala in drugi materiali dajejo vtis višje kakovosti in trajnosti, kar je v duhu filozofije znamke. CX-5 je bogatejša za nekaj naprednih tehnologij, tudi za radarski tempomat, ki pa je na voljo le v najdražjih različicah. Zanimiva novost je opozorilo za ohranjanje stika z volanom, saj prične zelo hitro nergati, naj voznik bolj trdno poprime za obroč.

Malce težav smo imeli le z izbiro menijev, ki ni najbolj pregledna in je kar zamudna. Sicer pa je vožnja v tem visokem in preglednem avtomobilu čisti užitek. Sedi se udobno - tako spredaj kot zadaj -, v prtljažniku je prostora dovolj za povprečno družino, hvalimo tudi kombinacijo samodejnega menjalnika in 150-konjskega motorja, ki se za tako velik avtomobil lahko pohvali s solidno porabo.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 2191 ccm/110 kW, izpust 115 g/km

Poraba na testu: 6,7 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 194 km/h, 10,2 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 22.990 €

Cena testnega vozila: 33.940 €.

Več podatkov: www.mazda.si

DG


Najbolj brano