Se plin v avtu zares izplača?

S prenovo najmlajšega modela 110 so Korejci zadeli v polno. Tako zunaj kot znotraj je privlačen, dovolj prostoren, kvaliteta materialov in izdelava je vrhunska. Preizkusili smo izjemno prikupnega modrega malčka, predelanega za vožnjo z LPG plinom.

Prikupni malček je naravnost idealen za mestno vožnjo.
Prikupni malček je naravnost idealen za mestno vožnjo. 

Najbolje da k stvari preidemo takoj. Če niste ravno kak dostavljalec pic ali dežurni serviser zelo pokvarljivih izdelkov, potem se vam bo 1200 evrov doplačila za predelavo na LPG težko povrnilo. Toliko o stroških.

Sicer pa se dejstvo, da zmore avto peljati tudi na plin, v praksi sploh ne pozna, če odštejemo dodaten števec na istrumentni plošči in dodatno odprtino za dotakanje plina v zadku. Avtomobil bo sicer vsakič vžgal na bencin, a če imate vključeno stikalo LPG, se bo preklop na plin zgodil hitro in nezaznavno. Tudi ko plina zmanjka (merilnika obeh energentov sta poleg merilnika za hitrost in motorne vrtljaje), bo avto nezaznavno preklopil na bencin.

Vožnja tako na plin kot na bencin nam je bila v pravi užitek, izjemno okreten malček nas je razveseljeval tako v mestni gneči kot na bolj hitrih cestah. Edino na avtocesti mu malce poide sapa, a ob dobrih 50 kilovatih moči kaj drugače ne more biti. K prijetnemu počutju med vožnjo je pripomoglo tudi precej dodatne opreme. Vmesnik za bluetooth, USB-priključek, šest varnostnih blazin, klimatska naprava in ogrevan volanski obroč so priboljški, ki bodo razveselili tudi bolj zahtevne uporabnike mestnih malčkov. Udobno je tudi sedenje. Sploh spredaj smo imeli občutek, da sedimo v razred večjem avtomobilu.

Še najbolj pa so Korejci potencialne kupce v srce zadeli z odtenkom modre. Takega smrkca enostavno moraš imeti rad, tudi če gre samo na bencin ...

Avtomobil v številkah

Motor: bencinski 998 ccm/51 kW, izpust 116 g/km

Poraba na testu: 6,8 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 153 km/h, 15,2 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 8990 €

Cena testnega vozila: 11.630 €

Več informacij: www.hyundai.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano