Še lepša od predhodnice

Že predhodnica je bila lepa. Skladnih oblik, vabljivega videza. Letošnja novinka v Mazdini družini pa jo presega na polni črti. Še posebej mikavna je v najbolj ekskluzivni izvedbi, z usnjem na armaturni plošči.

V testni “dvojki” je bila notranjost odeta v usnje.
V testni “dvojki” je bila notranjost odeta v usnje.  

Japonci imajo z mazdo 2 resne ambicije. Avtomobil je bil izdelan zelo premišljeno in to se pozna že po prvem kilometru. Deluje lahkotno in zelo obvladljivo, pri pospeševanju ali vožnji skozi ovinke se pozna izredno lahka gradnja in dobra uravnoteženost podvozja, ki dopušča igrivo vrtenje zelo neposrednega in na otip odličnega volanskega obroča. Avto je dejansko še bolj športen, kot je videti. Ovinke obvlada suvereno, podvozje pa tudi presenetljivo dobro požira slovenske luknjaste ceste.

Testna mazda je imela opremo najvišje ravni, saj je usnje obdajalo ves potniški prostor in avto je nasploh dajal vtis prestižne znamke. Ergonomija je odlična. Čeprav je avto majhen, je prostora dovolj, pohvalo si zasluži vrtljivi gumbek na sredini, s katerim upravljamo zaslon infotainmenta.

Če smo bili nad okoljem spredaj navdušeni, pa bodo manj navdušeni družinsko naravnani kupci. Za te “dvojka” ne bo dovolj, saj je prostora zadaj dokaj malo, dostopnost je težja, v prtljažnik pa tudi ne gre kaj več kot vsebina tedenskih nakupov za dva. Tako je pod črto avto najbolj primeren za mlade, samske ali samostojne voznice, pa tudi kakšen praktičen voznik, ki ne potrebuje veliko prostora, se bo s to mazdo odlično znašel. Tudi če bo izbral različico z manj dodatne opreme.

Avtomobil v številkah

Motor: turbobencinski 1496 ccm/85 kW, izpust 115 g/km

Poraba na testu: 5,8 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 200 km/h, 8,7 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 11.490 €

Cena testnega vozila: 13.500 €.

Več podatkov: www.mazda.si

Besedilo in slika: DARJAN GORELA


Najbolj brano