Razigrani malček

Rumeni twingo je med nekaj dnevno preizkušnjo uspešno vlekel poglede mimoidočih. Navihanega malčka s črnimi športnimi nalepkami so opazili vsi. Je za mlade, a ne prevelike ...

... in predvsem ne pretežke. Testni je bil opremljen le s 70 konjički, ki so poskrbeli za živahno vijuganje po ravnem in po klancu navzdol, ob štirih odraslih v avtu in vožnji čez drn in strn pa je bilo veselja hitro konec. Za takšne motorje že vnaprej vemo, da je njihovo obnašanje, predvsem pa oglašanje, drugačno od običajnih štirivaljnih, a ta minus naj bi prikrili nizki stroški (tako izdelave kot vzdrževanja) in celo nizka poraba.

A poraba ni ravno med nižjimi. Naš je med testom zahteval konkretnih 7,7 litra za sto kilometrov. Za boljšo voljo smo pogled od merilca porabe pomaknili po potniškem prostoru.

Seveda prostorskega razkošja ni, a twingo navduši z okretnostjo, neverjetno skromnim obračalnim krogom, ob tem smo si želeli močnejšega radia, saj z glasbo težko preglasimo glasno delovanje motorja.

V testnem twingu je navduševala tudi platnena streha, ki je igrivemu malčku dodala še eksotični pridih. Med lovljenjem vetra v lase, smo pozabili na vse pomankljivosti renaultovega malčka, želeli smo si le močnejši motor (priporočamo dizelskega) in boljšo glasbo.

DG


Najbolj brano