Priročna šminka

Vse skupaj je zapakirano kot kakšna ženska torbica. Elegantna navzven, polna bolj in manj uporabnih malenkosti znotraj. Ob tem pa še prešita s kakovostnim usnjem in dopolnjena z ličnimi vzorci. A lepota ima tudi višjo ceno.

Najmanjša mazda je oblikovni presežek in večja kot se zdi.
Najmanjša mazda je oblikovni presežek in večja kot se zdi. 

Osnovno opremljena mazda 2 niti približno ni videti tako prestižno kot ta, ki smo jo tokrat dobili na test. Toliko serijske in dodatne opreme za sorazmerno razumno ceno lahko ponudi malokatera znamka. Samodejna klima, intuitiven informacijsko-zabavni sistem z velikim osrednjim zaslonom, navigacija, start-stop sistem, za povrh pa še “head-up” zaslon, ki pred voznikovim pogledom prikazuje vse ključne podatke. Za varnost pa ima še sistem za nadzor voznega pasu. Poleg tehnologije v notranjost navdušuje splošno počutje. Kombinacija elegantnih linij, svetlega usnja in športnih šivov je preprosto vrhunska in izstopa iz razrednega povprečja.

Našo rdečo mazdo je poganjala najmočnejša motorna izbira. Sto petnajst konjičkov je na papirju veliko, v praksi pa niso tako navdušili. Avtomobil je sicer popolnoma suveren in poskočen, vseeno pa smo imeli občutek, da so vsi ti konjički malce zadušeni in bi lahko japonski inženirji iz takega motorja lahko potegnili več. A uglajenost ima tudi svoje pozitivne lastnosti. Tak motor bo zagotovo lažje in brez večjih okvar preživel življensko dobo avtomobila, saj mu bo odsotnost sunkovitih pospeškov zagotovo dobro dela. Dobro je dela tudi porabi, ki je rekordno nizka, in se skoraj približa številkam iz uradnih katalogov. Mazda 2 je brez dvoma izredno prijeten avtomobilček, ki poskrbi tako za močnejši kot za nežnejši spol.

Pelje se res fantastično, s čimer bo namenjen tudi mladim kupcem, vseeno pa res velja trikrat pregledati seznam opreme in to skrbno izbrati. Testna mazda se je bližala dvajsetim tisočakom, kar je za malčka veliko denarja. A lepota stane in potencialni kupci takih avtomobilčkov to najbolje vedo.

Plus:

> videz

> uporabnost

Minus:

> cena

Avtomobil v številkah

> Motor: bencinski 1496 ccm/85 kW, izpust 115 g/km

> Poraba na testu: 5,6 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 200 km/h, 8,7 sekund do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 18.390 evrov

> Cena testnega vozila: 19.440 evrov

> Več podatkov: www.mazda.si

DARJAN GORELA


Najbolj brano