Prestiž za sedem potnikov

Pomlajeni francoski enoprostorec je v naše roke prišel z najbogatejšo opremo, najmočnejšim motorjem in sedmimi usnjenimi sedeži. Če ne bi bil tako drag, bi bil skoraj popoln.

V prenovljenem francoskem enoprostorcu se lahko prevaža sedem potnikov
V prenovljenem francoskem enoprostorcu se lahko prevaža sedem potnikov  

Oblikovna prenova je navzven vidna predvsem po manjših sprednjih žarometih, ki avtomobil naredijo bolj dinamičen. Nas pa je v tem primeru bolj zanimalo, kaj se skriva pod pokrovom.

Dvolitrski turbodizelski motor s kar 125 kilovati je v kombinaciji s samodejnim menjalnikom obljubljal veliko. Pričakovanja so se izpolnila še po prvih nekaj metrih vožnje in na koncu testa smo se (znova) spraševali, zakaj hudiča sploh še potrebujemo ročno prestavljanje. Višek motoričnih sposobnosti smo tako preusmerili v upravljanje multimedijske naprave in tempomata, ki so po peugeojevsko razporejeni po obvolanskih ročicah.

Prenovljeni enoprostorec je bil opremljen tudi s projekcijskim zaslonom na armaturni plošči. Hitrost je bila tako vedno vidna “na cesti”, kar je po našem mnenju boljša rešitev kot višje postavljeni merilniki pri novih peugeotih 208 in 308.

Razvajal nas je še elektrificiran in ogrevan voznikov sedež, navigacijski sistem in vrhunski zvočniki JBL. Pohvaliti moramo tudi ksenonske žaromete. Bolj in manj nerodnim voznikom pa bo prav prišla tudi kamera za vzvratno vožnjo, ki v kombinaciji s tipali preprečuje neželene estetske spremembe na zadku avtomobila.

O prostornosti pri takem avtomobilu so besede odveč. Prostora je dovolj za pet potnikov, če je sila, pa se lahko iz dna prtljažnega prostora izvlečeta še dva zasilna sedeža. A za sedmimi sedeži in sedmimi potniki nato ne ostane veliko prostora za prtljago. Zato sta zasilna sedeža bolj primerna za prevažanje otrok ali nepričakovano velike druščine s kake zabave.

Da bi bilo vse popolno, pa smo v testnem avtomobilu pogrešali predvsem bolj mehko vzmetenje, saj na malce slabših podlagah občutek ni bil najboljši. Navdušenje nad bogato opremo, motorjem in menjalnikom pa precej umiri tudi visoka cena.

Avtomobil v številkah

> Motor: dizelski 1997 ccm/120 kW, izpust 164 g/km

> Poraba na testu: 7,8 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 190 km/h 10,5 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 21.211 €

> Cena testnega vozila: 34.668 €.

Več podatkov: www.peu geot.si

Prednosti in slabosti

> Plus: Oprema

> Plus: Udobje

> Minus: Cena

> Minus: Vzmetenje

DARJAN GORELA


Najbolj brano