Prednost je v tehniki in lepoti

Na slovenske ceste se bosta v prihodnjih dneh zapeljala dva nova lepotca. Pravzaprav je povsem nov le eden, drugi pa malce pomlajen. Audi TT, oblikovalska ikona, se po dolgih osmih letih vrača v novi podobi. Ohranja obliko predhodnika, a cilja na bolj športne duše.

Audi A6 je bil in ostaja predvsem poslovno vozilo.
Audi A6 je bil in ostaja predvsem poslovno vozilo. 

Novi TT navdušuje z detajli in sodobno tehnologijo. Tako so recimo znamenite štiri kroge, po vzoru modelov z oznako R, z maske premaknili na pokrov motorja. Da bi atraktiven videz še dopolnili z uporabnostjo, je na seznamu opreme cela vrsta poslastic. Tako so za doplačilo na voljo tudi LED žarometi, v kombinaciji z nadgradnjo, matričnimi LED žarometi, pa si kupec lahko omisli tudi dinamične smernike, ki so v tem primeru nameščeni tudi na zadku.

Najcenejši za 38 tisočakov

Precej revolucionarna je tudi notranjost. Tu kraljujeta Audijev virtualni kokpit in nov MMI terminal. Namesto klasičnih merilnikov je sedaj nov, 12,3-palčni zaslon nepravilne oblike. Ti so v ospredju v klasičnem prikazu, medtem ko so v načinu “infotainment” v ospredju druge vsebine, kot recimo navigacijski vmesnik. Najbolj športni audi TTS ima tudi tretji, bolj športen zaslon, kjer je glavni poudarek na merilniku vrtljajev motorja. Zanimiva je tudi rešitev za upravljanje klimatske naprave. Postavili so jih kar na sredo velikih odprtin za pretok zraka. Motorna paleta je zaenkrat omejena na eno bencinsko in eno dizelsko različico. Prva zmore 169 kW (230 KM), medtem ko je v drugi na voljo 135 kW (184 KM). Tudi model TTS poganja dvolitrski agregat, ki pa zmore kar 228 kW (310 KM).

Najcenejši TT, z dvolitrskim TFSI motorjem in ročnim šest stopenjskim menjalnikom, vas bo v kupejevski različici olajšal za 38.020 evrov, za roadster, ki k nam pride marca, pa boste morali odšteti 810 evrov več. Bogata paleta različic in oprem se konča pri športnem TTS. Z ročnim menjalnikom bo stal 53.960 evrov (roadster 56.310), medtem ko je z menjalnikom S-Tronic na voljo od 56.470 evrov naprej (roadster od 57.290 evrov).

Šestica ima plastične vzmeti

Poleg novega športnika se je predstavil tudi prenovljeni poslovnež, audi A6. Nove so spremenjene reže hladilnika, posodobljeni so žarometi, odprtine za dovod zraka, odbijači, stranski pragovi, zadnje luči in izpušne cevi. Še najbolj zanimiva novost so serijsko nameščeni ksenonski žarometi, ki so v pokoj poslali dobre stare halogenske žarnice. Za doplačilo so na voljo tudi LED ali celo matrični LED žarometi.

Glavni del prenove je zajel motorno ponudbo. Audi A6 je tako na voljo s tremi bencinskimi TFSI motorji z močjo od 140 kW (190 KM) do 245 kW (333 KM) ter petimi dizelskimi TDI motorji, ki zmorejo od 110 kW (150 KM) do 240 kW (326 KM).

Revolucionarna novost pri modelu 2.0 TDI ultra s 140 kW (190 KM) pa so lahke vzmeti, narejene iz plastične mase in ojačane s steklenimi vlakni. Tako so prihranili 4,4 kg teže, kar omogoča nižjo porabo, večjo udobje in bolj natančno vožnjo. Najceneje si boste audija A6 lahko omislili v limuzinski različici s pogonom 2.0 TDI ultra in ročnim menjalnikom, ki vas bo stal 43.500 evrov, medtem ko je najcenejši bencinski audi A6 za 400 evrov dražji. Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano