Povpraševanje že presega ponudbo

Ateca je prvi španski križanec in sodeč po prvih odzivih se mu obeta uspešna prodajna prihodnost. Povpraševanje je veliko, zato bo do konca leta slovenskim voznikom namenjenih le 40 vozil.

Ateca je kos tudi manj prijaznim podlagam.
Ateca je kos tudi manj prijaznim podlagam. 

Po napovedih ob predstavitvi slovenskim novinarjem pa so uvozniki bolj optimistični za prihodnje leto, ko naj bi pri nas prodali okoli 320 novih španskih adutov.

Ateca ima številne adute. Najprej vstopno ceno 19.499 evrov, za zahtevnejše pa tudi veliko doplačljive opreme. Izbirali boste lahko med dvema bencinskima motorjema (1.0 TSI s 115 konji in 1.4 TSI s 150 konji) ali dvema turbodizloma (1.6 TDI s 115 konji in 2.0 TDI s 150 ali 190 konji), med ročnim 6-stopenjskim menjalnikom ali dvosklopčnim DSG-jem, bolje opremljene različice pa bodo imele tudi štirikolesni pogon 4Drive. Trenutno je večje povpraševanje po bencinskih motorjih, v prihodnosti pa pričakujejo, da bo delež štirikolesno gnanih različic obsegal okoli 30 odstotkov celotne prodaje pri nas.

Pri tehniki privlačijo žarometi z LED tehnologijo (tako kratke in dolge ter tako spredaj in zadaj) ter veliko naprednih asistenčnih sistemov, recimo asistenco za zastoje in samodejno ustavitev v sili, polsamodejno parkiranje in pomoč pri vožnji (mrtvi koti), seveda pa ne moremo mimo mulimedijskega sistema z 8-pačnim zaslonom, občutljivim za dotik, in vmesnikom full link. Za družine je pomemben tudi podatek, da je prtljažnika za 510 litrov.

DG


Najbolj brano