Popolna preobrazba

Le oznaka je ostala od starega modela. Novi peugeot 3008 je povsem nova zgodba. Od nekakšne dvoživke je nastal pravi križanec, še posebej navdušuje izjemno oblikovana notranjost.

Peugeot veliko stavi na svojega novega križanca.
Peugeot veliko stavi na svojega novega križanca. 

Futuristično oblikovana armaturna plošča je pričakovano v znamenju i-cockpita. V primerjavi s prvo generacijo, ki je bila deležna precejšnjih kritik zaradi pomanjkanja fizičnih tipk, novi sistem deluje veliko prijaznejše, saj je pod zaslonom več stikal za vklop najpomembnejših funkcij. Ročica opcijskega avtomatskega menjalnika je bolj podobna vzvodu in deluje sveže originalno.

Nove kupce, ki jih glede na privlačnost oblike in uporabnost ne bi smelo manjkati, bo pritegnila tudi zanimiva cenovna politika. Novi 3008 bo na voljo že za 20.390 evrov, v kombinaciji s sodobnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem. Le 600 evrov več je potrebnih za dizelsko različico z 1,6-litrskim motorjem in 100 “konji”. Za dva tisočaka doplačila pa bo na voljo oprema active, s katero vozniki pridobijo tudi velik osrednji info zaslon.

Najboljši paket opreme gt pa je na voljo le s 180 konjskim turbodizlom. Peugeot 3008 gt bo stal najmanj 34.890 evrov, s tem pa bo voznik dobil resnično veliko, vključno s popolnimi LED žarometi, številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, navigacijo, kamero, prostoročni vstop v vozilo in zagon številne ostale priboljške.

DARJAN GORELA


Najbolj brano