Popoln prestiž in ugodna cena

Mazda6 je sredi lanskega leta doživela rahlo prenovo. Kozmetična olepšava je samo nekoliko izpiljen oblikovalski jezik kodo, ki se ga mazda poslužuje pri zadnjih generacijah njenih vozil. Tokrat smo v preizkus dobili popolnoma opremljeno karavansko različico mazda 6 SPC CD175 AWD AT REVOLUTION TOP NAVI s pogonom na vsa štiri kolesa.

Elegantna limuzina je po prenovi še prepričljivejša.
Elegantna limuzina je po prenovi še prepričljivejša. 

Ponavadi so mazde, še posebej večje limuzine, bolj diskretne in prav nič kričeče, a tokratna je bila drugačna. Že posebna rdeča barva in zlasti bela usnjena notranjost sta avtomobil naredili prav poseben in skoraj petičen. Usnjeni sedeži z opremo najvišje ravni so udobni in dovolj športni, da se dobro prilegajo telesu. Prtljažnik prav tako ni največji v razredu, ampak vseeno prenese solidno količino prtljage, od 522 do 1648 litrov, odvisno koliko potnikov bo v avtomobilu.

Motor, menjalnik in pogon: čista desetka

Testni model je poganjal zmogljiv turbodizel s 129 kW ali 175 konjskimi močmi, na katerega je vezan udoben 6-stopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja preko ušes ob volanu. Samodejni menjalnik je klasičen, sicer počasnejši od dvosklopčnih, ampak vseeno solidno opravlja svoje poslanstvo. Zanesljivi vožnji zagotovo pripomore tudi stalni štirikolesni pogon AWD. Karavanska Mazda6 je kljub nekaj centimetrov primanjkljaja v primerjavi z limuzinsko sestro še vedno bolj uporabna. Teh nekaj centimetrov manj se pozna na zadnji klopi, kjer bodo stegnenice zadnjih potnikov kaj hitro predolge. Je pa tukaj prtljažnik spodobnih dimenzij; sicer zaostaja za kokurenco, a še vedno zadovolji družinske potrebe. Notranjost je lepo oblikovna, dovolj moderna, in če je opremljena z Revolution Top paketom, je udobje potnikov na višku.

Pravzaprav zelo ugodno

Revolution Top paket opreme vsebuje praktično ves luksuz od usnjenega oblazinjenja, radarskega tempomata, navigacijske naprave do odličnega audio sistema, sistema samodejnega zaviranja in drugih varnostnih asistenc. Če prištejemo še zmogljivi turbodizel, avtomatski menjalnik in štirikolesni pogon, pridemo do dobrih 36 tisočakov. Za podobno opremljeno, zmogljivo in elegantno rešitev zahtevajo Nemci tudi še enkrat več denarja.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 2191 ccm/129 kW, izpust 129 g/km

Poraba na testu: 6,8 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 215 km/h, 8,6 sekund do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 23.890 evrov

Cena testnega vozila: 35.250 evrov

Več podatkov: www.mazda.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano