Ponovno nemški standard

Nova audijeva štirka na prvi pogled ne prinaša nobene revolucije. Zunaj je le malo razlik v primerjavi s prejšnjo generacijo, več novosti skirva v notranjosti, kjer je novo pravzaprav vse. Ponaša se tudi s številnimi tehnično-varnostnimi novotarijami, ki pa jih bomo očitno preizkusili kdaj drugič, saj smo na test dobili osnovno različico.

Navzven nič posebej novega, večina novosti je očem skrita.
Navzven nič posebej novega, večina novosti je očem skrita. 

Kljub skromni opremljenosti pa audi ostaja to, kar je bil. Izredno kakovostno izdelana limuzina, ki težko razočara. Čeprav smo imeli na preskusu najosnovnejšo izvedbo A4, je bilo kakovost možno videti in občutiti od samega začeta. Inžinirji so izboljšali zvočno izolacijo, za udobje poskrbijo izjemno kakovostni sedeži, za informiranost pa osrednji zaslon, ki ni več vgrajen v sredinsko konzolo, ampak je po novem prostostoječ. Za navigacijo med meniji je še vedno zadolženo vrtljivo stikalo postavljeno tik pred ročico menjalnika.

Testno štirico je poganjal nov dvolitrski dizel s 110 kilovati moči. Prožnemu in zmogljivemu motorju nimamo kaj očitati, zaslužil bi si le družbo samodejnega menjalnika, saj smo imeli občutek, da se ročni v tako dragi limuzini ne počuti najbolje. Najbolj je presenetila poraba. S povprečjem malo pod šestimi litri in s 54-litrsko posodo goriva zmore skoraj 1000 kilometrov avtonomije.

Audi je s štirico naredil tudi velik korak naprej pri varnosti. Za doplačilo je na voljo precej naprednih varnostnih sistemov. A testna štirica ja bila očitno narejena po okusu skopuških Slovencev. Med serijsko opremo smo zasledili le Pre sense City, ki prek kamere na vetrobranskem steklu preprečuje morebitne trke do hitrosti 85 km/h, in klasični tempomat, medtem ko so bili usnjen volan, notranja svetloba v LED tehniki, 17-palčna platišča in LED žarometi na spisku dodatne opreme.

Naš testnik je po ceniku z vso opremo stal 44 tisoč evrov. To ni malo denarja, vprašanje je tudi, koliko tako oskubljenih različic se bo pri nas sploh vozilo. Solidno opremljen audi take vrste stane precej več kot 50 tisočakov.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano