Poltovornjak, a zelo udoben

Nissan je predstavil evropsko različico tretje generacije navare z oznako NP300. Ponaša se z novim 2,3-litrskim turbodizlom, izboljšano vodljivostjo, lego na cesti, več udobja, izpiljenimi terenskimi veščinami in vzdržljivostjo, po kateri od nekdaj slovi.

Terenske zmogljivosti navare ostajajo neokrnjene.
Terenske zmogljivosti navare ostajajo neokrnjene. 

Veliki Nissanov pick-up je v novi podobi že junija predstavil na ameriškem trgu, v Aziji in Avstraliji, kjer je že na prodaj. Evropsko različico bodo uradno pokazali v septembru na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Medtem ko druga generacija še danes navdušuje s svojo oglato obliko, se je novi model oprl na Nissanov oblikovalski jezik pod taktirko Shira Nakamure. Tudi navara se ponaša z značilnim “v-motion” prednjim delom, novo obliko vrat, značilnimi blatniki in novo obliko zadka. Nekoliko bolj zaobljena oblika pa prav nič ne škodi mogočni postavi, temveč celo poudari veličino novega izdelka.

Zna se peljati tudi zelo nežno

Strokovnjaki pri Nissanu so se pri razvoju tretje generacije posebej posvetili udobju med vožnjo in vodljivosti, saj so skušali doseči tisto, kar ponujajo priljubljeni “crossoverji”. Zato se bo potniška različica z dvojno kabino, pri kateri kupci iščejo ravno pravšnjo kombinacijo udobja potnikov in nosilnosti, znala peljati zelo nežno. Zadaj je namreč lahko vgrajena nova petvodilska prema, ki je za povrh za 20 kilogramov lažja od tiste v predhodniku. Keson je pri tej različici za 67 milimetrov daljši kot pri drugi generaciji, saj se ponaša z dolžino 1578 milimetrov.

Različica s podaljšano kabino, kjer kupcem v veliki meri godita predvsem površina in nosilnost kesona, se ponaša z izboljšanim listnatim vzmetenjem. Keson pri tej različici v dolžino meri 1788 milimetrov, tovore različnih oblik je lahko pritrjevati brez težav, saj je mogoče pritrdilne spone na zadnji steni kabine in na stranicah kesona premikati po namenskih tirih. Nosilnost nove navare presega 1000 kilogramov, vlečna moč pa 3500 kilogramov.

Nov dizelski motor

Za pogon bo skrbel nov 2,3-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je po podatkih proizvajalca skoraj za četrtino bolj učinkovit kot njegov predhodnik. Na voljo bosta dve različici motorja z razponom moči od 118 kW (160 KM) do 140 kW (190 KM). Še posebej odzivna bo močnejša različica motorja, ki se lahko pohvali z dvema zaporedno vgrajenima turbo puhaloma (twin-turbo). Moč se bo k vsem štirim ali zgolj zadnjemu kolesnemu paru prenašala preko ročnega šeststopenjskega menjalnika ali sedemstopenjskega avtomatskega menjalnika.

K varnejši vožnji bodo pripomogli številni asistenčni sistemi. Pri parkiranju bo pomagal 360-stopinjski pogled okoli vozila iz ptičje perspektive, k varnejši vožnji sistem za zaviranje v sili, vožnjo navzdol po strmih brezpotjih bo nadzoroval sistem za nadzorovanje spusta, pri speljevanju v klanec pa bo v pomoč sistem za pomoč pri speljevanju.

LENART ŠINKOVEC


Najbolj brano