Pogon spredaj, prostor vsepovsod

Zakaj so se Bavarci odločili, da bodo na trg postavili premijskega enoprostorca, ki ima povrh še pogon na sprednji kolesi? Na prvi pogled nelogična izbira, vsaj za tako športno znamko, se na trgu izkaže kot pravi dobitek. O tem nekaj vedo tudi pri najbližji konkurenci iz Stuttgarta, kjer gre B razred v prodajo kot za med.

Nemški premijski enoprostorec ponuja več prostora, a se ne  
odreka športnemu značaju.
Nemški premijski enoprostorec ponuja več prostora, a se ne odreka športnemu značaju. 

Že navzven se vidi njegovo poslanstvo: ponuditi več prostora in prilagodljivosti, ne da bi se odrekli športnemu značaju. Prilagodljivost tako ne zaostaja za najvišjimi standardi tovrstnih avtomobilov: zadnja klop je pomična vzdolžno in po naklonu, deljena v razmerju 40:20:40, mogoče pa jo je spustiti v popolnoma ravno dno.

Čeprav je okolje okrog voznika tipično beemvejevsko, je vseeno opaziti nekaj oblikovalske svežine. Zadržano športnost razbija dvobarvno oblazinjenje, več kot ponavadi je tudi odlagalnih mest.

Počutje v kabini ni tako posebno kot pri kaki tipični bmwjevski športni različici, a je vseeno občutiti, da sedimo v premijskem avtomobilu.

Prvi spredaj gnani bavarec se pelje presenetljivo dobro, tudi ko je vožnja bolj dinamična. Naprednejši uporabniki si bodo prek gumba za nastavitev vozne dinamike avtomobil prilagodili po lastnih željah. A ob občasnih eskapadah v načinu “sport” ali počasnem preračunavanju v načinu “eco” smo največ zadovoljstva občutili ob vklopjenem komfortnem načinu vožnje. Active tourer je tako predvsem avtomobil za lagodno nabiranje kilometrov.

Pri tem mu z odliko pomagata odlični turbodizelski agregat, ki ob vsej moči in navoru zahteva komaj nekaj čez šest litrov na sto kilometrov, ob tem mu odlično asistira 8-stopenjski samodejni menjalnik. Udobje in praktičnost, v povezavi s premijski kvaliteto in kupom dodatne orpeme, so Nemci v našem primeru ocenili na skoraj 45 tisočakov. Izbira je vaša!

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano