Osveženi “bavarec” za vse priložnosti

Najmanjši med prestižno paleto bavarskih štirikolesno gnanih polterencev, X1, je na trgu že kaj nekaj časa. Tokrat smo preizkusili osveženo različico, ki je - razen nekaj zastarelih podrobnosti - pustila zelo dober vtis. Odlična kombinacija motorja in menjalnika ter nadpovprečna lega na cesti ne bo nikogar pustila ravnodušnega.

Hitri steptronic menjalnik je prvo, kar nam pade v oči, ko vstopimo v potniški prostor in že na pogled obeta veliko užitkov v vožnji. Prestavlja tiho in učinkovito in v kombinaciji s 2,0-litrskim dizelskim motorjem s 135 kW (184 KM) in 380 Nm navora omogoča dinamično in tudi zelo hitro vožnjo, ki bo pogled prikovala na cesto in ga tako odvrnila od že malce zastarelih detajlov v notranjosti, ki kličejo po temeljiti prenovi.

BMW X1 je prostoren avtomobil, a kljub vsemu ponuja manj prostora kot karavanska različica BMW serije 3 touring, ki pa je tudi dražja. A kdor išče prostornost, ima tako ali tako že pod isto streho na voljo več kot dovolj (dražjih) alternativ. Nas je “bavarec” uspel prepričati, ker je dovolj velik za družinsko uporabo, hkrati pa dovolj majhen, da si ga upajo voziti tudi bolj nerodni vozniki in voznice, zaradi visokega sedenja pa bo prav prišel tudi starejšim. Ob tem pa je še vedno bmw, to pa tudi šteje.

Avtomobil v številkah

> Motor: dizelski 1995 ccm/135 kW, izpust 130 g/km

> Poraba na testu: 8,1 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 205 km/h, 8,0 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 29.750 €

> Cena testnega vozila: 48.931 €

> Več podatkov: www.bmw.si

DARJAN GORELA


Najbolj brano