Osvežena dobra stara jetta
Če imate v mislih stari dobi volkswagen, malce robat, a kljub vsemu nezgrešljivega nemškega značaja, se bo vaše oko zagotovo ustavilo na jetti. Ni ravno zadnji krik mode, a v kombinaciji s 150-konjskim motorjem se pelje tudi zelo hitro, hkrati pa ne vzbuja nikakršne pozornosti. Kar velikokrat pride zelo prav. Preizkusili smo osveženo različico.
Osveženost Volkswagnove jette se na zunaj prepozna po skoraj zanemarljivo spremenjenem zadnjem delu in opazneje popravljenem prednjem delu, ki jetto, z novo oblikovanima žarometoma, spremenjenim odbijačem, masko motorja in žarometoma za meglo, stilsko močno približali podobi večjega passata.
Ker je bila testna jetta opremljena s paketom opreme sport, ki prinese s seboj serijsko vgrajeno za 15 milimetrov spuščeno športno podvozje in nižjepresečna 17-palčna kolesa, je je bilo jasno, da gre za precej športno izvedenko te sicer dolgočasne limuzine. A športnost v jetti sport ne pomeni, da je avto za vsak dan premalo udoben. Pelje se lepo, nekaj več zibanja je za pričakovati le pri večjih hitrostih in na slabših luknjastih cestah. V vseh ostalih primerih je vožnja z jetto sport povsem spodobna. Dinamičnemu značaju se je odlično podal dvolitrski TDI, s po novem skupno 110 kilovati (150 KM) moči in 340 Nm največjega navora. V kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom nas ni pustil ravnodušne.
Nekaj zamer gre le manj uporabnemu prtljažnemu prostoru. Tu ima recimo jettina češka sestrična octavia prednost. A volkswagen je volkswagen in tistim, ki jim navezanost na to znamko veliko pomeni, in takih v naših krajih ni malo, bo taka limuzina dobro služila.
Avtomobil v številkah:
Motor: turbodizelski 1968 ccm/110 kW, izpust 110 g/km
Poraba na testu: 5,9 litra na 100 km
Hitrost in pospešek: 220 km/h, 8,9 sekunde do 100 km/h
Cena osnovnega modela: 18.270 €
Cena testnega vozila:
Več podatkov: www.volkswagen.si
Besedilo in foto:
DARJAN GORELA