Oplova zvezda je spet zasijala

Že 11. generacija oplove astre se ponaša s pravim “kvantnim” tehnološkim preskokom. Med ključnimi aduti je lahka gradnja, saj so s tehnološko dieto zmanjšali težo za približno 200 kilogramov. Naprednejši je tudi infotainment, ki skrbi za obveščanje in zabavo voznika oziroma sopotnikov. Najcenejša bo stala petnajst tisočakov.

Oplovi oblikovalci obljubljajo prostorno in udobno potniško 
kabino.
Oplovi oblikovalci obljubljajo prostorno in udobno potniško kabino. 

V skladu z najnovejšimi trendi na tržišču kupcem ponujajo matrične žaromete, še bogatejša pa je sicer že uveljavljena ponudba asistenčnih sistemov, novi so tudi motorji. Astro lahko poganja minimalistični 1,0-litrski trivaljnik ali pa kateri izmed zmogljivejših bencinskih oziroma dizelskih štirivaljnikov. Razpon moči ponudbe motorjev sega od 70 kilovatov (95 KM) do 147 kilovatov (200 KM).

Pri Oplu še posebej izpostavljajo novi 1,4-litrski motor, izdelan iz aluminija, z močjo 110 kilovatov (150 KM), ki verjetno ustreza potrebam večine zasebnih ali poslovnih uporabnikov.

Čeprav je nova astra s 4,37 metra dolžine za pet centimetrov krajša od predhodnice, pa Oplovi oblikovalci obljubljajo prostornejšo in udobnejšo potniško kabino. Glede na ponudbo motorjev in opreme ter na skupne lastnosti nove astre pa se Oplovi prodajni strategi ozirajo tudi k do zdaj ne prav značilnim tekmecem in računajo tudi na prebege kupcev kakšnih prestižnejših znamk.

Ponudbo petvratnih različic na slovenskem trgu cenovno začenjajo pri 14.990 evrih za astro z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 74 kilovatov (100 KM), za najcenejšo dizelsko različico z 1,6-litrskim motorjem z močjo 70 kilovatov (95 KM) pa bo treba odšteti 17.590 evrov.

DG


Najbolj brano