Oplov sistem za popolno povezljivost

Sistem opel onstar je sistem povezljivosti in omreženja, ki omogoča nabor storitev za zagotavljanje varnosti in udobja med vožnjo. Uporabnikom sistema bodo storitve za preizkusno obdobje prvih dvanajst mesecev na voljo brezplačno, kasneje pa bo potrebno za sistem plačati naročnino.

Oplov sistem za povezljivost je uporabna in varna novost.
Oplov sistem za povezljivost je uporabna in varna novost. 

Storitev onstar suporablja že dvanajst milijonov uporabnikov iz 32 svetovnih držav. Nabor storitev je serijsko na voljo pri višjih stopnjah opreme, kot sta cosmo in inovation, pri nižje opremljenih različicah pa je na voljo za doplačilo 490 evrov.

V primeru nesreče, kjer se sproži vsaj ena izmed varnostnih blazin, sistem samodejno vzpostavi zvezo s klicnim centrom, ki se nahaja v britanskem Lutonu, nato oseba v klicnem centru preveri vašo situacijo in po potrebi na kraj nesreče nemudoma pošlje reševalce oziroma ustrezno pomoč. Uporabnikom je na voljo 24-urni klic v sili, kar pomeni, da lahko voznik tudi sam pokliče v center kadarkoli in zaprosi za potrebno pomoč, oseba na drugi strani linije pa mu pomoč nudi v želenem pogovornem jeziku, kakršnega je uporabnik izbral sam.

Svetovalci ekipe onstar vam na vašo željo lahko tudi na daljavo preverijo ključne sisteme vozila, kot so motor, menjalnik, emisije in varnostne blazine, prav tako pa lahko diagnostiko vozila spremljamo prek mobilne aplikacije, prek katere lahko tudi sami na daljavo zaklenemo ali odklenemo avto, sprožimo hupo in vnesemo v navigacijo želen potovalni cilj. Uporabniki lahko tudi med vožnjo s pritiskom na modri gumb onstar pokličejo v klicni center, kjer lahko zaprosijo za prenos cilja potovanja in tako jim svetovalec v naslednjih sekundah vnese želeno destinacijo v navigacijski sistem, oni pa le pritisnejo tipko “pojdi” in s tem ne odvračajo pozornosti s ceste, prav tako se jim za vnos cilja v navigacijo ni treba namerno zaustavljati.

Več kot 70 odstotkov vseh klicev v center onstar je bilo do sedaj povezanih s prenosom cilja potovanja, v povprečju ekipa onstar beleži 185.000 klicev na dan, kar znaša približno dva klica na sekundo, oziroma pet milijonov klicev na mesec. NR


Najbolj brano