Odslej po evropskem okusu

Hyundai je predstavil povsem novi i20 coupe pa tudi prenovljena i30 in i40. Vse tri so ustvarili po okusu in željah evropskih kupcev. Zato so jih zasnovali v Evropi, v Hyundaijevem razvojnem in oblikovalskem centru v nemškem Rüsselsheimu.

Hyundai i30 turbo, najbolj razposajeni predstavnik družine
Hyundai i30 turbo, najbolj razposajeni predstavnik družine  

Trivratni hyundai i20 coupe je nov model, ki se bo pridružil petvratni različici i20. V primerjavi s slednjo je oblikovno malce drznejši, saj se bo kot trivratni predstavnik nove generacije modela i20 podal na lov za mlajšimi in aktivnimi kupci.

Kljub drznejši obliki ne zaostaja po uporabnosti, saj prtljažni prostor meri 336 litrov, kar je 10 litrov več kot pri petvratni različici novega i20 in 41 litrov več kot pri sedanjemu petvratnemu modelu. Za pogon bodo skrbeli (vsi euro6) 1,1- (55 kW/75KM) in 1,4- (66 kW/90 KM) litrski turbodizli in 1,25- (62 kW/84 KM) ter 1,4- (74 kW/100 KM) litrski bencinski motorji. Paleti motorjev se bo nekoliko kasneje pridružil še litrski bencinski turbo trivaljnik. Novo družino i20 bodo Izdelovali v tovarni Izmit v Turčiji.

Varčnejši motorji za i30

Temeljito prenovo je doživel tudi i30. Vse tri karoserijske različice so oblikovno zrelejše, opirajo pa se na oblikovne značilnosti velikega brata genesisa. Na voljo je nov sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik (7DCT) ter izboljšani in varčnejši (euro6) motorji z močmi od 74 kW (100 KM) do 137 kW (186 KM).

Najmočnejši predstavnik bo razposajeni i30 turbo. Ponaša se z 1,6-litrskim bencinskim turbo štirivaljnikom (137kW/186 KM). Do hitrosti 100 km/h pospešuje osem sekund, doseže pa največjo hitrost 219 km/h. Za varnost v prenovljenem i30 bo skrbel tudi sistem LDWS, ki nas opozori, če začnemo nenamerno zapuščati vozni pas. Hyundai i30 bodo izdelovali v tovarni Nošovice na Češkem.

Bolj zrela podoba i40

Prenovo je doživel tudi i40, ki se oblikovno pa tudi po tehnični plati zgleduje po genesisu. Namenili so mu opazno zrelejšo masko motorja, nove žaromete in nov odbijač z meglenkami LED, spremenili pa so mui tudi zadnje luči. K novemu videzu sodijo še nova aluminijasta platišča velikosti od 16 do 18 palcev. Za pogon skrbita tudi odzivnješa 1,7-litrska euro6 turbo-dizelska motorja z močmi od 85 kW (115 KM) do 104 kW (141 KM). Pri močnejši različici je za prenos moči k prednjemu kolesnemu paru zadolžen sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki je na voljo tudi v i30.

Žarometi se po novem ponašajo s sistemom SHB, ki v primeru nasproti vozečih vozil samodejno izklaplja dolge luči. Pri modelu i40 je novost tudi sistem za prepoznavanje prometnih znakov, ki omejitev hitrosti prikazuje na novem zaslonu merilnikov. Nova sta tudi infotainment sistema z izboljšanim zaslonom na dotik ter navigacija.

LENART ŠINKOVEC


Najbolj brano