Od makadama do opere

Volvo predstavlja terensko nadgradnjo najnovejše limuzine V90. Švedi so se odločili karoserijo dvigniti za kar šest centimetrov. “Kombijevski” V90 zdaj stoji čvrsto in visoko na posebej razvitih gumah. Pri Volvu pravijo, da bo priljubljena izbira lastnikov čolnov in konj, ki jih je treba vleči s posebnimi prikolicami.

Volvo  je z v90cc zaokrožil ponudbo limuzinskih terencev.
Volvo je z v90cc zaokrožil ponudbo limuzinskih terencev. 

Oznaka cross country se ponaša z dvajsetletno zgodovino, po besedah predsednika uprave Volvo Car Group Håkana Samuelssona pa so ga ustvarili za težke cestne in vremenske pogoje, ki pogosto vladajo na Švedskem.

Prvi cross country je bil razvit leta 1996 in je združeval funkcionalno fleksibilnost in robustno zmogljivost. Danes, 20 let kasneje, je priljubljen segment premijskega avtomobilskega trga. Cross country je namenjen za vožnjo po različnih vrstah podlag, od blatnih kolovozov do večdesetcentimetrske snežne oddeje, njegov prvotni namen pa je udobno nabiranje kilometrov po gladki avtocesti.

Poleg privzdignjenega podvozja in plastičnih zaščitnih obrob karoserije so spremenili tudi prednji del, vključno z motorno masko. Glede samega avtomobila v osnovnem pomenu te besede pa gre Volvu zaupati. Ni težko verjeti, da je tudi V90 CC med najbolj varnimi na svetu, da je natančno izdelan in zanesljiv in da je njegova mehanika kos razmeram, kakršnim je namenjen, torej različnim podlagam in predvsem številnim, tudi neprijetnim vremenskim razmeram, s katerimi imajo Švedi bogate lastne izkušnje. Prvi avtomobili V90 CC že nastajajo, na trge pa bodo prišli konec marca ali v začetku aprila prihodnje leto. DG


Najbolj brano