Občutki so tako boljši
Scenica v terenski preobleki smo preizkusili že z malim turbobencinarjem, tokrat pa smo se spremenljivim podlagam naproti zapeljali s 1,6-litrskim turbodizlom. Opremljen je bil z zmogljivim zvočnim sistemom in extended gripom.
Sistem extended grip poleg osnovnega načina za vožnjo po cesti ponuja način za vožnjo po mehki podlagi, ki deluje do hitrosti 40 km/h. Z delovanjem zavornega sistema in upravljanjem navora omogoča bolj brezskrbno vožnjo na spolzki podlagi (na snegu in blatu).
Na voljo pa je tudi način expert, ki upravlja zgolj zavore in s tem bolj veščim voznikom omogoča, da z lastnim občutkom nadzorujejo avtomobil. Turbodizelski motor je zmogljiv, tih in uglajen, na sto prevoženih kilometrov je porabil 7,1 litra plinskega olja. A bolj kot preverjena motorna rešitev nas je pri tem avtomobilu navdušil paket bose edition Xmod, ki poleg vrhunskega ozvočenja z devetimi zvočniki prinaša še sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu ter samodejno preklapljanje med dolgim in zasenčenim snopom žarometov, multimedijsko napravo R-link z navigacijo ter oblazinjenje v kombinaciji usnja in blaga. A vse lepo nekaj stane in cena scenica s tako opremo zlahka preseže 27 tisočakov. Za ta denar dobite skoraj terenski in zelo prostoren družinski avtomobil postavljaškega videza.
DARJAN GORELA