Občutki so tako boljši

Scenica v terenski preobleki smo preizkusili že z malim turbobencinarjem, tokrat pa smo se spremenljivim podlagam naproti zapeljali s 1,6-litrskim turbodizlom. Opremljen je bil z zmogljivim zvočnim sistemom in extended gripom.

Na snegu - fotografija, kot si lahko mislite, ni nastala v teh 
dneh - se bo scenic po zaslugi sistema extended grip počutil 
dobro.
Na snegu - fotografija, kot si lahko mislite, ni nastala v teh dneh - se bo scenic po zaslugi sistema extended grip počutil dobro.  

Sistem extended grip poleg osnovnega načina za vožnjo po cesti ponuja način za vožnjo po mehki podlagi, ki deluje do hitrosti 40 km/h. Z delovanjem zavornega sistema in upravljanjem navora omogoča bolj brezskrbno vožnjo na spolzki podlagi (na snegu in blatu).

Na voljo pa je tudi način expert, ki upravlja zgolj zavore in s tem bolj veščim voznikom omogoča, da z lastnim občutkom nadzorujejo avtomobil. Turbodizelski motor je zmogljiv, tih in uglajen, na sto prevoženih kilometrov je porabil 7,1 litra plinskega olja. A bolj kot preverjena motorna rešitev nas je pri tem avtomobilu navdušil paket bose edition Xmod, ki poleg vrhunskega ozvočenja z devetimi zvočniki prinaša še sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu ter samodejno preklapljanje med dolgim in zasenčenim snopom žarometov, multimedijsko napravo R-link z navigacijo ter oblazinjenje v kombinaciji usnja in blaga. A vse lepo nekaj stane in cena scenica s tako opremo zlahka preseže 27 tisočakov. Za ta denar dobite skoraj terenski in zelo prostoren družinski avtomobil postavljaškega videza.

DARJAN GORELA


Najbolj brano