Novi mejniki poslovnega razreda

Je večji, udobnejši, varčnejši in opremljen s kopico elektronskih asistenčnih in info zabavnih sistemov. To je novi mercedesov razred E, ki je zapeljal tudi na slovenske ceste. Na Brdu pri Kranju so ga predstavili slovenskim avtomobilskim novinarjem.

Zgodba spodobno opremljene poslovne limuzine se prične pri šestdesetih tisočakih.
Zgodba spodobno opremljene poslovne limuzine se prične pri šestdesetih tisočakih. 

Novi E je v primerjavi s predhodnikom zrasel, predvsem v dolžino, kar je opazno tudi na zadnji klopi. Hkrati je dobil popolnoma novo generacijo dizelskih štirivaljnikov ter priključno-hibridno različico z oznako C 350e. E z novim štirivaljnim dizlom, ki je krajši in kompaktnejši od predhodnika, pa ima 1950 kubičnih centimetrov in 194 konjev. Pozneje bo sledila še šibkejša, 150-konjska različica, že zdaj pa je novi E na voljo še s šestvaljnim, 258-konjskim dizlom z oznako 350. Bencinska različica je na začetku le ena. Dvolitrskim turbo štirivaljnik s 184 konji.

Za hitrejše bo kasneje na voljo E 400 (3,5-litrski V6 z 245 kilovati) s štirikolesnim pogonom 4Matic ter 245-konjska različica dvolitrskega motorja z oznako E300. Prav vse različice so serijsko opremljene z 9 stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Vstopni znesek za poslovni prestiž je pod petdesetimi tisočaki, kolikor zahtevajo za bencinski E 200 (od 47.720 evrov), 194-konjski dizel se začne tik pod 50 tisočaki. A po skromno opremljenih bodo segali predvsem taksisti. Seveda k takim limuzinam sodi vrsta dodatne opreme. Na voljo je ogromno doplačil, s pomočjo katerih se zna novi E spremeniti v napol samostojen avto, ki sam zavira, krmili in se umika oviram. Pri slovenskem uvozniku načrtujejo, da bodo do konca leta prodali približno 70 E-jev, če ga vplačate sedaj, ga boste čakali približno tri mesece.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano