Novi c3 za 60 Slovencev mesečno

Novi c3 je svež, dinamičen in oblikovno privlačen, stavi na barvitost, prilagodljivost in obenem nove prijeme z modela C4 cactus.

Novi c3 nadaljuje uspešno prodajno zgodbo predhodnika.
Novi c3 nadaljuje uspešno prodajno zgodbo predhodnika. 

Novega citroëna C3 smo kot eno najpomembnejših predstavljenih novosti podrobneje spoznali že na avtomobilskem salonu v Parizu. Osnovna naloga razvojnikov je bila, da postane C3 bolj zanimiv tudi za moški krog kupcev in da bi ga začeli kupovati tudi mlajši vozniki. V povprečju so bili pri zadnji generaciji kupci stari vsaj 38 let.

Novega C3 bodo začeli prodajati konec letošnjega leta, cene za zdaj še niso znane. Z njim si želijo v natrpanem razredu, kjer prevladujejo vozila, kot so renault clio, volkswagen polo, opel corsa, peugeot 208 in škoda fabia, tržni delež povečati na deset odstotkov. To pomeni, da bodo morali vsak mesec fizičnim strankam v Sloveniji prodati vsaj 60 vozil.

Citroën pa je včeraj v Ljubljano pripeljal tudi enega najstarejših modelov te francoske znamke, ki obstaja v Sloveniji. Po podatkih uvoznika znamke je na slovenskih cestah vozilo tipa B iz leta 1921, pred meseci pa smo pisali tudi že o starem citroënu tipa C iz leta 1923. Stari avtomobil, ki je uradno model C3 in je tako skoraj sto let star predhodnik današnje nove generacije Citroënovega majhnega avtomobila, izvira iz leta 1924, v svoji lasti pa ga ima Citroënov trgovec iz Trzina.

92 let pozneje je znamka citroën bistveno drugačna. Preživela je že mnogo legendarnih povojnih modelov, ki so skrbeli za motorizacijo Francije in po zaslugi koprskega Cimosa tudi Slovenije. Modeli, kot so bili 2CV, diana, ami, visa in AX, so spadali med neposredne prednike saxoja iz leta 1996. Ta se je po sedmih letih proizvodnje pretvoril v model C3, ki je zadnjih 14 let prodajno eden ključnih modelov francoske znamke tudi v Sloveniji. NR


Najbolj brano