Novi C3 gre za med

Od novembra 2016 se je za novi citroen C3 odločilo že 200.000 kupcev. V primerjavi z enakim obdobjem leta 2016 so naročila letos poskočila za skoraj 70 odstotkov.

Najbolje prodajani citroen ta hip hvalijo tudi oblikovalci.
Najbolje prodajani citroen ta hip hvalijo tudi oblikovalci. 

Novi C3 tako uspešno nadomešča predhodnika. Zanimiva je tudi struktura naročenih vozil. Večina kupcev, skoraj 45 odstotkov naročenih vozil, se je odločila za najvišji paket opreme shine, več kot 60 odstotkov je bilo prodanih z dvobarvno karoserijo za doplačilo, več kot 55 odstotkov je bilo prodanih primerkov z zaščitami airbump in več kot 30 odstotkov prodanih primerkov z enobarvnim notranjim ambientom za doplačilo. V Sloveniji je bilo od začetka prodaje pa do 16. oktobra letos prodanih 942 vozil, od tega 48 odstotkov z najvišjim nivojem opreme shine, 74 odstotkov z dvobarvno karoserijo, 63 odstotkov z zaščitami airbump.

Novi citroen C3 se ponaša tudi z več kot 30 podeljenimi nagradami po Evropi: s prestižno nagrado BBC Top Gear - Best Cars (v kategoriji “najboljši mestni malček”) v Veliki Britaniji, in z nazivom Avto leta v Grčiji. Nedavno je prejel tudi nagrado Red Dot design Award, ki jo podeljuje mednarodna žirija in nagrado Auto Europa 2018, ki mu je bila v tem tednu podeljena v Italiji.DG


Najbolj brano