Najstarejše “ljudsko vozilo”

Passat je najstarejši model v paleti "ljudskih vozil", prvič je bil na prodaj že davnega leta 1973. Po štirih desetletjih še vedno navdušuje poslovneže, tiste, ki jim je golf premajhen, ter številne voznike rabljenih passatov, ki jim je nov enostavno predrag.

Tudi tokrat naj bi bila še posebej dobro prodajana karavanska različica novega passata
Tudi tokrat naj bi bila še posebej dobro prodajana karavanska različica novega passata 

Da bo passat navduševal tudi v prihodnje, so pri uvozniku trdili tudi na blejski premieri za slovenski trg. Najcenejši passat bo namreč na voljo že za dobrih 23 tisočakov.

Tudi novi model oblikovno ne preseneča, zato pa je več novosti očem skrito. Novi passat je, med drugim, lahko opremljen z 12,3-palčnim zaslonom active info, z dvema vrstama žarometov LED, z novo generacijo parkirnega pripomočka (samodejno tudi pravokotno naprej), aktivnim sistemom za vzvratno vožnjo s prikolico, naprednim 360-stopinjskim pogledom okrog avtomobila ter s sistemom za prepoznavanje pešcev, ki je nadgradnja zaviranja v sili front assist.

Passat bo pri nas najprej na voljo z dvema turbodizloma (2.0 TDI 110 in 174 kW), kasneje pa se jim bodo pridružili še 1.4 TSI (92 kW), 1.6 TDI 88 kW in 2.0 TDI 140 kW. Nemci pa pripravljajo še nekatere druge motorne različice, predvsem bencinske (1.8 TSI 132 kW, 2.0 TSI 162 in 206 kW), a tudi blue motion (95 g/km!) in GTE s hibridnim pogonom. Ne smemo pozabiti na dvosklopčni DSG menjalnik in štirikolesni 4motion. Slovenski cenik tako ponuja 11 različic, cene pa segajo od 23.140 (1.4 TSI BMT trendline) do 38.585 evrov (2.0 TDI 176 kW BMT DSG 4motion). Variant bo predvidoma predstavljal levji delež prodanih vozil, ki bodo v veliki večini opremljena tudi z dizelskim agregatom.

Pri uvozniku passatov, podjetju Porsche Slovenija, so pripravili tudi dva posebna dodatna paketa opreme, business za comfortline in premium za highline. Passat so tudi Slovencem predstavili kot “premijski avtomobil za nepremijsko ceno”.

Glede na občutke ob predstavitveni vožnji lahko potrdimo, da bo tudi novi passat trd oreh za dražjo konkurenco, predvsem v lastni hiši.

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano