Najdražji, najvišji ...

Passat je že v osnovni izvedbi zelo dober avtomobil, ki mu težko očitamo kaj hujšega. Različica, ki smo jo dobili na test, pa je trenutno vrh ponudbe. Zvišano podvozje v kombinaciji z najmočnejšim turbodizlom z dvemi turbinami in vso možno dodatno opremo in štirikolesnim pogonom vas težko pusti ravnodušne.

Navzven je kljub višji postavitvi videti kot običajen passat, 
linije so klasične.
Navzven je kljub višji postavitvi videti kot običajen passat, linije so klasične.  

Tako opravljen nemški karavan je sposoben marsičesa. Od hitre vožnje po avtocesti, norega vijuganja po ovinkastih in tudi slabših cestah, vzpenjanja po slabo vzdrževanih gozdnih poteh do vleke težkih priklopnikov in še česa.

Navzven je kljub višji postavitvi videti kot običajen passat. Linije so klasične in tu ni kaj dosti dodati. V notranjosti pa v oči najprej pade povsem digitaliziran informacijski zaslon. Tega z nastavitvami na volanu spreminjamo na različne načine. Omogoča natančen pregled nad vsebino različnih informacij, ki jih pripravlja potovalni računalnik, medtem ko je večino zaslona mogoče spremeniti v zemljevid navigacijske naprave.

Za užitke v vožnji vseh vrst je odlično poskrbljeno. Dvolitraš z dvojno turbino, spojen s sedemstopenjskim samodejnim DSG menjalnikom, je najboljša možna izbira in nepopisno veselje v vseh vremenskih razmerah. Zares osupljivi so pospeški, ki voznika in sopotnika tako rekoč prilepijo na sedež, omembe vredno je tudi doseganje visokih hitrosti. K prijetni in varni vozniški izkušnji svoje dodajo še LED žarometi s funkcijo samodejnega prilagajanja, ki je za mnoge prava predstava.

Cena osnovne različice za to mešanico visoke tehnologije in nemške učinkovitosti je nekaj več kot 40.000 evrov. Pri testiranem vozilu se je končna cena zavihtela celo nad 50.000 evri. Kar ni tako malo. Zato morebitnim kupcem svetujemo previdnost pri naročanju dodatne opreme, saj je seznam lahko resnično dolg.

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano