Najbolj zabaven audi

Audijeva družina križancev je bogatejša za najmanjšega člana. Audi q2 deluje za razliko od večjih in starejših bratov zelo zabavno in prav nič resnobno. Cena za slovenski trg je najmanj 24.600 evrov.

Oblika mini križanca je drugačna od povprečja znamke.
Oblika mini križanca je drugačna od povprečja znamke. 

Po dolgem času je to prvi audi, ki ga boste zlahka ločili od ostalih. In čeprav gre za majhen avtomobil, je prostorsko vse prej kot skromen. Spredaj se sedi razkošno in nič slabše kot v audijih večjega formata. Bolj skromno je zadaj, saj je vratna odprtina ozka in kolena ni veliko prostora. Povsem korekten je 405-litrski oziroma pri štirikolesno gnani izvedbi 355-litrski prtljažnik. A audi q2 ni namenjen prevažanju družin s prtljago, bolj mu “sedejo” dame in vsakodnevni opravki.

Občutki pri vožnji so premijski. O kakovosti izdelave in na otip prijetnih materialih ni dvoma. To še toliko bolj velja, če doplačaš za elektronske “novotarije”, kot so iz večjih modelov znani digitalni merilniki in možnost prikaza podatkov na manjšem dvižnem zaslonu, ki se sicer težko primerja s sistemi z dražjo projekcijo na vetrobransko steklo.

Motorna ponudba obsega tri dizelske in tri bencinske motorje. Osnova je litrski bencinski trivaljnik TFSI in 1,4-litrski dizel s 85 kW (116 KM). Srednja možnost sta 1,4-litrski TFSI in dvolitrski TDI s 110 kW (150 KM). Je avtomobil s precej čvrstim podvozjem, ki se kljub zajetni oddaljenosti od tal vse prej kot “terensko” nagiba in ziblje. Za q2 je treba v različici z litrskim bencinskim trivaljnikom odšteti najmanj 24.600 evrov. Najcenejši dizel je dražji za 1300 evrov. Kombinacija zmogljivega dizla in štirikolesnega pogona pa stane že konkretnih 34.800 evrov. Tako enih kot drugih naj bi prihodnje leto pri nas prodali približno 300.

DG


Najbolj brano