Na sončni strani

Ob poplavi množice večuporabnih, družinskih, mestno-terenskih in še kakšnih avtomobilov je bil teden, preživet v družbi malega bmwjevega, kabrioleta prava osvežitev. Voznik, sovoznik in bognedaj dva zasilna sopotnika zadaj, zgoraj pa širno nebo. To je to.

Notranjost je klasika bavarske znamke. Prostora je dovolj, v avtu se sedi dovolj globoko, da se bodo tudi tisti višje rasti skrili pred pišem vetra, ki ga praktično docela odpravi vetrna zavesica, za katero pa bo treba doplačati dobrih 350 evrov. Streha je platnena in se lahko pomika vse dotlej, dokler vozilo ne doseže hitrosti 50 km/h. A mehanizem ni med hitrejšimi, pa tudi zapiranje tudi s ključem izven avtomobila so le pobožne želje.

Pod motornim pokrovom je prepričljivo brnel 2-litrski štirivaljnik s 180 kilovati .Za tako majhen bmw je bil ravno prava kombinacija športnosti in odzivnosti. Povprečna poraba ob mirni vožnji se giblje okoli sedem litrov in pol, z malce več priganjanja in dinamike skoči za liter, veliko več pa tudi ne.

Še večje pohvale si zasluži osemstopenjski avtomatski menjalnik, ki je prava simfonija v prestavljanju. O občutkih med šviganjem po primorskih cestah ne bomo razpravljali, ker se tega užitka preprosto ne da opisati. Je pa res, da taki užitki niso za vsakogar.

V osnovi 228i cabrio stane 43.200 evrov, z dodatno opremo pa cena poskoči na 56.485 evra. Veselo igranje lota še naprej.

Besedilo in foto: Darjan Gorela


Najbolj brano