Mini ti da krila

Dvokrilna vrata na zadku so nezgrešljiv simbol mini clubmana tudi v novi generaciji. Po prenovi je zadek postal oblikovni biser, v športni različici z zmogljivim dvolitrskim turbo bencinarjem pa je biser tudi po voznih lastnostih.

Karavanski mini ostaja pravi mini.
Karavanski mini ostaja pravi mini. 

Notranjost je v dobrem in slabem podobna ostalim minijem. Osnovna stikala so zbrana na volanu, medtem ko je na sredini armaturne plošče ogromen okrogel digitalni zaslon, na katerem se prikazujejo tudi podatki navigacije. Po novem ima tudi kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, ki prepriča s kakovostjo. Testni model je bil opremljen z informativnim head-up zaslonom, na katerem se prikazujejo za voznika ključni podatki. Za voznika uporabna stikala za upravljanje z zabavno-informacijskim sistemom so shranjena za ročico šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Motor je izjemen. Štirivalnji dvolitrski turbobencinski motor twinpower turbo v clubmanu S zmore skoraj dvesto konjičkov in v hipu pričara vzdušje dirkalnika. Med ovinki je čvrst, občutki pa podobni kot v gokartu, saj je avto dobesedno prilepljen na cestišče. Hvalimo tudi zelo direkten in natančen volan, kot tudi ročni šest stopenjski menjalnik, ki voznika kar vabi, da posega po različnih prestavah.

Zabava v družbi usnja, zmogljivega motorja in dvokrilnih vratc pa ni poceni. Testni clubman je z vsemi dodatki veljal kar 43.439 evrov.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 1997 ccm/141 kW, izpust 134 g/km.

> Poraba na testu: 6,6 litra na 100 km.

> Hitrost in pospešek: 228 km/h, 7,1 sekunde do 100 km/h.

> Cena osnovnega modela: 28.550 evrov.

> Cena testnega vozila: 43.438 evrov.

> Več podatkov: www.mini.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano