Mali napihnjenec

“Končno malo bolj zabavno oblikovan audi,” smo vzkliknili, ko smo v roke dobili najmanjšega križanca s štirimi krogi. Resnobnosti pri oblikovanju je bilo zadnje čase pri tej znamki že kar preveč. Mali mestni križanec, zvrhano nabit z dodatno opremo, nas je navdušil, cena pa malce manj.

Mali križanec je glede končne cene že kar velik.
Mali križanec je glede končne cene že kar velik. 

Najprej se moramo ustaviti pri črki. Do zdaj je veljajo, da imajo vsi Audijevi Q štirikolesni pogon quattro, pri najmanjšem pa morate zanj doplačati, pa še to lahko samo ob najmočnejšem dizelskem motorju. Pri nas pa je pod pokrovom brnel bistveno bolj zanimiv turbo bencinar s 150 konji. Ob asistenci kirurške sedemstopenjske dsg avtomatike je včasih še premočan. Poraba je kljub posebni tehnologiji, ko se izklapljata dva od štirih valjev, kar visoka. Na našem testu je Q2 porabil približno osem litrov goriva.

Q2 ni družinski avto. Spredaj se sedi udobno, zadaj pa malo manj, še posebej če sta spredaj malce višja potnika. A prav vse potnike bo navdušila vrhunska kakovost materialov - na otip vrhunska guma in plastika, zelo lepa ambientalna osvetlitev, dober občutek pri pritiskanju gumbov, ogromno funkcij in velik digitalni zaslon pred voznikom namesto klasičnih analognih merilnikov. Namenjen je petičnim in dinamičnim upokojencem, ki se radi kažejo v premijskih križancih in imajo težave pri parkiranju večjih avtomobilov, ženskam, ki so rade bolj opažene, moškim, ki se radi stiskajo, in vsem, ki ne potrebujejo veliko prostora.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 1.395 ccm/110 kW, izpust 110 g/km

> Poraba na testu: 8,5 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 212 km/h, 8,5 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 24.600 evrov

> Cena testnega vozila: 51.104 evrov

> Več podatkov:

www.audi.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano