Limuzina je dobila družbo

Potem ko je lani na ceste po svetu zapeljala nova generacija razreda E z limuzinsko karoserijo, so zdaj slovenskim kupcem v ponudbi na voljo še dve karavanski različici ter kupe.

Karavan je videti ogromen, tak deluje tudi med vožnjo.
Karavan je videti ogromen, tak deluje tudi med vožnjo. 

Karavan v najnovejši izdaji ohranja pomembno prednost in sicer največ prtljažnega prostora - od 640 do 1820 litrov prostornine v zadku. Mercedesov karavan je opremljen z vsemi elektronskimi pripomočki za varnost in udobje, ki so ta trenutek na voljo, kot novost ponujajo tudi elektronski pripomoček za samodejno izravnavo smeri vožnje ob bočnem vetru.

V novem karavanu ni prostora za trmaste ljubitelje ročnih menjalnikov, na voljo je le devetstopenjski samodejni g-tronic, je pa zato več izbire pri motornih različicah, med njimi je tudi povsem na novo razvit štirivaljni vrstni turbodizel z oznako E 220 d.

Slovenskim novinarjem so hkrati predstavili še kupejevsko različico. Ta je, v primerjavi s predhodnikom, postala bolj všečna in prepričljiva ob pristopu slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika. Kupe bo na voljo s štirimi različnimi motorji, kot E 220 d ali pa kot E 200, E 300 (245 konj) ali E 400 4matic.

Cenovno so nove različice razreda E na voljo za tiste, ki so pripravljeni za tak avtomobil odšteti več kot petdeset tisočakov. Osnovni bencinski E 200 stane dobrih 51 tisočakov, najcenejši dizelski, E 200 d T, je z malenkostno nižjo ceno - dobite ga za manj kot 50.000 evrov. E 220 d 4matic all-terrain dobite za najmanj 60.350 evrov.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano