Legenda se je vrnila

Starejši bralci se bodo zagotovo spomnili škorpijončka, ki je v sedemdesetih letih krasil najoblj športne izvedenke fiatovih vozil, navduševal je tudi na številnih tekmovanjih. Abarth se je vrnil med žive v obliki športno predelanih fiatov 500. Rezultati so navdušujoči.

Abarth competizione premore kar 180 konjičkov, ki “fičota” 
izstrelijo kot iz topa
Abarth competizione premore kar 180 konjičkov, ki “fičota” izstrelijo kot iz topa 

V prodajnem programu bodo imeli model 595 (595C) s tremi paketi opreme: kot Elaborabile bo postregel s 103 kilovati (140 “konji”), kot Turismo s 118 kilovati (160 “konji”), kot Competizione pa s kar 132 kilovati ali bolj domačimi 180 konjskimi močmi. Moč so “potegnili” iz 1,4-litrskega, prisilno polnjenega motorja, ki prek 5-stopenjskega ročnega ali robotiziranega menjalnika MTA poganja prednji kolesi.

Z razmeroma bogato opremo, predvsem imamo v mislih športne dodatke, bo cena tega avtomobila od 18.490 do 28.690 evrov. Vrh ponudbe je 190-“konjska” različica Biposto. Ni v redni prodaji, a če imate pripravljenih 35 tisočakov, vam ga brez težav dostavijo v Ljubljano, kjer bodo postavili edini slovenski salon Abarth. Biposto je dvosed, ki ima veliko tehničnih bonbončkov, ki sodijo bolj na dirke kot v navadni promet. Med drugim se lahko ponaša tudi s poldirkaškim menjalnikom Dog Ring, polikarbonatnimi bočnimi okni, Akrapovičevim izpušnim sistemom, nastavljivim podvozjem, posebnimi 18-palčnimi platišči, zavorami Brembo, dirkaškimi instrumenti in podobno.

Na predstavitvi so nam zaupali, da računajo na prodajo predvsem zmernejših različic. Največ na klasične, 595 oziroma 595C, ki naj bi jih prodali približno deset.

DARJAN GORELA


Najbolj brano