Korejska rešitev vseh težav

Po zadnji prenovi še vedno mladostni korejski enoprostorec nas je na tedenskem druženju povsem zadovoljil. Od avtomobila takega kova pričakuješ predvsem korektnost, dobili pa smo precej več. Je pa res, da je treba za kaj več tudi malce doplačati.

Hyundai je z malim enoprostorcem ubral pravo formulo 
praktičnosti in estetike.
Hyundai je z malim enoprostorcem ubral pravo formulo praktičnosti in estetike. 

Tak hyundai je lahko prvo družinsko vozilo, tudi če sta otroka že večja, in lahko rešuje različne potrebe kot drugo vozilo pri hiši. Sicer pa smo se v ix20 takoj počutili domače. Hvalimo voznikovo namestitev in dober občutek pri uporabi neposrednega volana in natančne prestavne ročice ter preprosto upravljanje funkcij na preglednem barvnem zaslonu. Predal pred sovoznikom je osvetljen in hlajen, vanj lahko namestimo mapo formata A4, v pokrovu sta pregradi za denarnico in drobnarije, poseben predalček za knjižico z navodili pa so si izborili tudi Hyundaievi knjigovezi. Tudi ločena uporaba strešnih senčil nad prvo oziroma drugo vrsto sedežev je omembe vredna.

Zmogljivosti majhnega družinskega vozila so več kot solidne, in to glede največje hitrosti kot tudi živahnosti med pospeševanjem. Pravzaprav dvomimo, da bi pri vožnji s šibkejšim, 85-kilovatnim motorjem sploh opazili kakšno razliko. Zgolj tri kilometre na uro manjšo hitrost in le 0,3 sekunde daljše pospeševanje do stotice bi med vožnjo težko zaznali, medtem ko sta porabi obeh motorjev po tehničnih podatkih povsem enaki. Razlika, ki jo opazi prav vsak, je v denarnici, saj gre za 460 evrov.

Potovalni računalnik je naračunal 7,1 litra goriva na sto kilometrov pri povprečni hitrosti 97 kilometrov na uro. Solidno, ne preveč, ne premalo. Pod črto lahko povemo, da je, tudi brez sončne strehe in kakega kosa dodatne opreme, hyundai ix20 povsem spodoben in nadvse hvaležen avtomobil, ki ga lahko priporočamo skoraj vsem vozniškim profilom, razen tistim, ki prisegajo na športne avtomobile.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 1582 ccm/94 kW, izpust 125 g/km

> Poraba na testu: 6,3 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 185 km/h, 11,2 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 14.520 evrov

> Cena testnega vozila: 23.600 evrov

> Več podatkov: www.hyundai.si

DARJAN GORELA


Najbolj brano