Ko se dobri tipi vračajo

Stari tipo si je leta 1989 prislužil lovoriko avta leta, po dveh desetletjih se tipo vrača na evropske ceste. Za zdaj je na voljo le kot limuzina, a konec leta se ji bo verjetno pridružila še kombilimuzinska različica in, verjetno prihodnje leto, še karavan.

Limuzini bosta kmalu sledili petvratna kombilimuzina in karavanska izvedenka.
Limuzini bosta kmalu sledili petvratna kombilimuzina in karavanska izvedenka. 

Limuzini so namenili dovolj vsebine, s katero bodo vabili bolj tradicionalno usmerjene kupce, ki se za nakup avtomobila odločajo predvsem razumsko in malce manj čustveno.

Kljub temu, da je tipo limuzina, ostaja z dolžino 4,54 metra v mejah obvladljivosti. V potniški kabini je dovolj prostora za pet potnikov, v zadku pa je skrit prtljažnik s prostornino 520 litrov. S podiranjem naslonjal zadnjih sedežev je mogoče prostor za “tovor” še približno podvojiti na 1150 litrov.

Cenovni prag se začenja pri 11.990 evrih, kolikor stane različica z 1,4-litrskim 16V motorjem in vso nujno potrebno opremo za varno in udobno vožnjo. Bolj zahtevnim pa pri opremah ponujajo še dve višji stopnički in pri pogonskih agregatih dva zmogljivejša motorja.

Glavni aduti omenjenega bencinskega motorja z največjo močjo 70 kilovatov (95 KM) naj bi bili vzdržljivost in zanesljivost, nizka poraba goriva, manjša obremenitev okolja in nižji stroški vzdrževanja. Motorno zahtevnejšim kupcem bodo ponudili še dva motorja multijet in sicer 1,3-litrskega z enako močjo kot pri bencinskem sorodniku in zmogljivejšega 1,6-litrskega z močjo 88 kilovatov (120 KM).

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano