Klasika z novim pridihom

Četrta generacija Volkswagnovega modela caddy je že zapeljala iz tovarne v mestu Poznanj na Poljskem. Ponaša se z motorji, ki ustrezajo okoljskim standardom EU6, ima kopico asistenčnih sistemov, zgrajena pa je na enaki platformi kot njena predhodnica, uspešna tretja generacija.

Četrta generacija caddyja: avto za družinske potrebe ...
Četrta generacija caddyja: avto za družinske potrebe ... 

Tretja generacija je v enajstih letih življenja, vključno s prenovljenim modelom (2010), prepričala več kot 1,5 milijona kupcev po vsem svetu. Povsem upravičeno, saj se caddy odlično izkaže kot prostoren družinski avtomobil ali kot marljiv sodelavec v različici furgon.

Novi sta zunanjost in notranjost

Novinec je, kot smo že vajeni pri Volkswagnu, oblikovno zadržan, vendar v podrobnostih izpopolnjen. Na njegovem obrazu je vse novo: žarometi, pokrov in maska motorja ter odbijač. Na zadnjem delu je mogoče opaziti nove luči in odbijač pa tudi na novo oblikovana prtljažna vrata.

Prenovo je doživela tudi notranjost, vključno z armaturno ploščo, novimi stikali, nove so tudi reže za usmerjanje zraka v potniški kabini in sedeži. V pomoč in zabavo bo potnikom infotainment sistem in barvni zaslon na dotik. Drsna vrata (širina 70 cm) bodo pri vseh različicah še vedno na voljo na desni strani, za doplačilo pa jih lahko dobimo še na levi.

Tako kot njegov predhodnik bo novi caddy privabljal kupce z obilico prilagodljivega prostora - tako v družinski različici s petimi ali sedmimi sedeži kot tudi v marljivi, delovni različici. Izbirati bo mogoče med dvema medosnima razdaljama (kot prej 2681 milimetrov, oziroma 3006 milimetrov pri različici maxi), ki botrujeta vselej radodarnim, a različnim meram potniškega, prtljažnega oziroma tovornega prostora.

Caddy se torej še vedno modro zanaša na preverjeno platformo (PQ35) in adute njegovega predhodnika tretje generacije, medtem ko je asistenčne in varnostne sisteme povzel od svojih bližnjih sorodnikov, narejenih na platformi MQB (npr. VW golf 7).

Obilica pomagal

Novinec je opremljen s sistemom front assist, ki prepozna kritično zmanjšanje zavorne razdalje do vozila, ki vozi pred nami. Deluje v kombinaciji s sistemom city emergency braking, ki pride prav v gostem mestnem prometu oziroma počasi premikajoči se koloni. Če voznik do 30 km/h spregleda oviro pred njim (npr. stoječ avtomobil), samodejno zavira in prepreči trčenje. V kombinaciji z aktivnim tempomatom je avtomobil sposoben tudi samodejno uravnavati varnostno razdaljo do spredaj vozečega vozila, na avtocesti pa deluje do hitrosti 160 km/h. Če je novi caddy opremljen še z dvosklopčnim menjalnikom DSG, se lahko v primeru zastoja ali počasne kolone, ki se pojavi pred njim, tudi popolnoma zaustavi. Med drugim bo na voljo še vzvratna kamera in parkirni sistem s krmilno avtomatiko ter samodejno vklapljanje in izklapljanje dolgih luči.

Četrta generacija bo v Nemčiji na prodaj predvidoma v letošnjem juniju, v Slovenijo pa prihaja že septembra. Pod motornim pokrovom bodo prijetno brbotali bencinski (TSI) in dizelski (TDI) motorji, na voljo pa bodo tudi različice na zemeljski plin (TGI). Vsi bodo ustrezali okoljskim standardom EU6. Pozorni bodimo tudi na različico blue motion, posebej namenjeno mestnim opravkom oziroma dostavam, ki naj bi porabila manj kot štiri litre goriva na 100 prevoženih kilometrov.

LENART ŠINKOVEC


Najbolj brano