Japonska hibridna kombinacija

Mitsubishi je osvežil podobo in tehnologijo hibridnega outlanderja PHEV, s katerim želi povečati ugled znamke in prodajo. Videz je po novem agresivnejši.

Hibridni outlander voznikom ponuja številne vozne kombinacije.
Hibridni outlander voznikom ponuja številne vozne kombinacije. 

Dvignili pa so tudi raven kakovosti uporabljenih materialov in izdelave, izboljšali akustično udobje, posodobili in razširili ponudbo varnostne opreme oziroma asistenčnih sistemov ter izboljšali vozne lastnosti tehnološkega posebneža iz družine outlander.

Pogonski sklop 469 centimetrov dolgega vozila sestavljajo 2,0-litrski bencinski motor z močjo 89 kilovatov (121 KM) in največjim navorom 190 Nm ter dva elektromotorja, ki sta zadolžena za pogon prednje ali zadnje osi. Izhodna moč prednjega elektromotorja je 25 kilovatov in navor 137 Nm, izhodna moč zadnjega pa prav tako 25 kilovatov, navor pa je večji in sicer 195 Nm.

Kombinacija klasičnega bencinskega motorja in dveh ločenih elektromotorjev omogoča učinkovito prilagajanje različnim voznim pogojem oziroma zahtevam voznika. PHEV ima s takšno kombinacijo učinkovit štirikolesni pogon, ki deluje le takrat, ko ga voznik dejansko potrebuje.

Sklop motorjev pa omogoča tudi tri različne načine pogona; električni, zaporedni hibridni in vzporedni hibridni način. Pri električnem načinu delo opravljata le oba elektromotorja, doseg pri tem načinu vožnje naj bi bil 52 kilometrov.

Pri zaporednem hibridnem načinu za pogon vozila skrbita oba elektromotorja, energijo v vlogi generatorja zagotavlja bencinski motor. Pri vzporednem hibridnem načinu združijo moči vsi trije motorji, outlander PHEV pa postane dinamično prevozno sredstvo tudi za premagovanje avtocestnih razdalj.

Mitsubishijeva napredna tehnologija bo pri nas stala najmanj 47.490 evrov za vstopno različico, ki ji v ponudbi sledita še dve dražji.

DG


Najbolj brano