Golf gre naprej

Prenovljeni golf se predstavlja tudi slovenskim kupcem in se pridružuje skoraj 60.000 primerkom, ki že vozijo po naših cestah. Oblikovalci so poskrbeli za manjše popravke na sprednjem in zadnjem delu, več novosti je pod pokrovom.

Prenovljeni golf odlikujejo manjši popravki na sprednjem in zadnjem delu.
Prenovljeni golf odlikujejo manjši popravki na sprednjem in zadnjem delu.  

Novo so oblikovane led dnevne luči, vsi golfi imajo zadnje luči v led tehnologiji. Najbolj opazna (doplačilna) možnost v notranjosti so digitalni merilniki po vzoru večjega passata in audijev. Prenovljeni golf je dobil na izbiro nov 1,5-litrski TSI motor, ki je kupcem na voljo v dveh izvedbah - v 110-kilovatni različici, kjer ima vgrajen sistem izklopa delovanja valjev, ali v ekonomični bluemotion verziji s 96 kilovati. V obeh primerih je na voljo šeststopenjski ročni in samodejni sedemstopenjski DSG menjalnik. 1,2-litrski TSI je zamenjal litrski turbo motor z 81 kilovati moči, pri dizlih pa bo izbira mogoča med 1,6-litrskim TDI motorjem z 81 kW in dvolitrskim s 110 kW. Slednji je na voljo s štirikolesnim pogonom. Za prvinske občutke pa je tu še golf R z zajetno zalogo moči in možnostjo tovarniške vgradnje Akrapovič izpušnega sistema. Cene so bolj ali manj enake, oziroma malenkost višje v primerjavi s predhodnikom, a ima zato prenovljeni golf precej več serijske opreme. V ta namen so pripravili nekaj cenovno zanimivih individualnih kombinacij, ki jih bodo trgovci ponujali kupcem. Teh naj bi bilo letos približno nekaj več kot 3100. DG


Najbolj brano