Francija v malem

Če bi se radi delali Francoze, potem je ta avto pravšnji za vas. V sebi združuje vse francosko, od občutka za prefinjenost do posebnih rešitev in nezgrešljivih potez. Nenazadnje se v njem vozi tudi sam predsednik dežele galskih petelinov. Kar ni kar tako.

V sebi združuje vse francosko, od občutka za prefinjenost do 
posebnih rešitev in nezgrešljivih potez.
V sebi združuje vse francosko, od občutka za prefinjenost do posebnih rešitev in nezgrešljivih potez. 

Linija DS, katere začetnik je bila pred več kot pol stoletja legendarna žaba, je pred kratkim zaživela kot samostojna znamka. Sprememba je na avtomobilu opazna predvsem spredaj, kjer se na novi maski s kromirano obrobo namesto citroënovega bohoti logotip ds. Posebna limuzina ima zaradi nizke strešne linije precej utesnjeno notranjost, k prostornosti pa ne prispeva niti privlačna, v slogu vojaških letal oblikovana armaturna plošča. Manj poseben, a zelo učinkovit, je pogonski sklop z zmogljivim dvolitrskim turbodizlom blueHDi s 133 kilovati in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. S slednjim je DS5 več kot poskočen in v športnem načinu omogoča tudi bolj dinamično vožnjo. Ob tem je poraba znašala korektnih 7,1 litra dizla, manj živahni vozniki bodo zlahka shajali z litrom manj.

Paket so chic vključuje skoraj vse dodatke, ki obstajajo na svetovnem tržišču, od dvofunkcijskih ksenonskih žarometov in navigacijske naprave z vzvratno kamero, tridelne panoramske strehe z ločenimi električnimi zastirali do 18-palčnih platišč iz lahke litine.

Vse pa zelo elegantno in vpadljivo objema usnjeno oblazinjenje fauve. Prestižni dodatki končno ceno dvignejo na 42.750 evrov, kar je razumna vsota za tako razkošno opremo. Če bi radi elegantno izstopali in ob tem malce pozabili na toliko poudarjeno praktičnost, je DS5 ena boljših možnosti trenutno na trgu.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano