Drzen švicarski trikolesnik

Švicarska tovarna, znana po tri- in štirikolesnikih, je na ceste spustila prenovljen futurističen trikolesni maxi skuter. Priporočamo ga vsem, ki želijo umirjeno vsakodnevno vožnjo po mestu s ščepcem dinamike in imajo izpit B kategorije.

Lepo oblikovana prednja maska   z agresivnimi potezami 
sovpada z velikimi žarometi. Foto: Igor Tavčar
Lepo oblikovana prednja maska z agresivnimi potezami sovpada z velikimi žarometi. Foto: Igor Tavčar

Sama vožnja je zelo podobna vožnji klasičnega dvokolesnega motorja, s tem da se je treba privaditi na dve vzporedno vpeti prednji kolesi. Kot ostali skuterji iz družine quadro, je tudi ta opremljen s patentiranim hidravličnim sistemom krmiljenja nagiba (hydraulic tilting system), ki deluje odlično. Pomembno pa je vedeti, da tretje kolo ni jamstvo, da motor pri ekstremnem nagibu ne bo končal na boku.

Za zaviranje skrbijo trije diski (spredaj sta dva 240-milimetrska, zadaj pa en 256-milimetrski), kar skuterju omogoča solidno zaviranje tako pri nizkih kot pri višjih hitrostih. Ima ročno zavoro, ki omogoča parkiranje skuterja brez centralnega stojala tudi na neravnih tleh.

Sedež ne drsi in je na višini 78 centimetrov, kar omogoča dober pregled nad dogajanjem na cesti. Lepo oblikovana prednja maska z agresivnimi potezami sovpada z velikimi žarometi. Vetrna zaščita ni najboljša, saj pri višjih hitrostih ne nudi zadostne zaščite, mogoče pa je dokupiti višjo.

Prenovljena sklopka in agregat delujeta odlično, obnovljene so tudi nastavitve vzmetenja in dodani so LED smerokazi. V prostor pod sedež lahko spravimo dve jet čeladi srednje velikosti, pod volanom pa imamo na voljo še dva manjša predalnika z 12-voltnim priključkom. Na voljo je v črni, titanium sivi in snežno beli barvi.

Več podatkov: www.axle.si

Besedilo in foto: IGOR TAVČAR


Najbolj brano