Družinska eleganca

Za vse, ki prisegajo na diskreten a prepričljiv videz in na premijsko voznikovo okolje, je naš testni peugeot kot naročen. Še posebej zato, ker je vse skupaj mogoče dobiti za razumljivo vsoto evrov.

Elegantna oblika karavanske različice je vabljiva in prepričljiva
Elegantna oblika karavanske različice je vabljiva in prepričljiva  

Testni 308 je bil opremljen s paketom paketom allure in kupom dodatkov, ki jih je toliko, da bi potrebovali še enkrat več prostora za naštevanje. Karavanska različica z obliko navduši že navzven, dober občutek se nadaljuje tudi v notranjosti. Za lepe usnjene prevleke v beli barvi je treba dodati 1.700 evrov, a nebeške občutke priporočamo le tistim, ki v avtomobilu ne jejo in nimajo majhnih otrok. Med dodatno opremo, ki je ceno povišala za skupno več kot 6.000 evrov, pa spadajo še panoramska streha, kovinska barva, sistem ozvočenja Denon, odklepanje in zagon brez ključa, sistem za pomoč pri parkiranju (z vzvratno kamero), platišča iz lahke litine, navigacijski sistem ter paket za pomoč pri vožnji z dinamičnim tempomatom.

Najnovejši turbodizel blesti

Pri najzmogljivejšem med 1,6-litrskimi turbodizelskimi motornimi različicami so za prenos moči na prednji kolesni par uporabili šeststopenjski samodejni menjalnik. Pa saj ročni vsemu usnju in bleščečim dodatkom niti ne bi pristajal.

Samodejni menjalnik je prava rešitev, dovolj močan motor pa prav tako omogoča kar prijetno in hitro napredovanje, če si kaj takega zaželimo. Če glede hitrosti nismo prezahtevni in dovolj nežno pritiskamo na stopalko za plin, se tudi glede gospodarnosti ta kombinacija pokaže kot povsem sprejemljiva.

Treba je “zadeti luknjo”

Za enigmatičnim naslovom se skriva konkretna težava. Predvsem za najmanjše in najvišje voznike. Izziv je, kako volanski obroč in sedež nastaviti tako, da bo instrumentna plošča vidna v celoti. Če je voznik manjši in sedež nastavi bliže (majhnemu) volanskemu obroču, nima težav pri pogledu na merilnike prek tega, če pa želi svoj položaj nastaviti tako, da je sedežna površina dlje stran od visoko postavljenih merilnikov, mu lahko pogled na spodnji del zastira prav zgornji del volanskega obroča. Ko nekako rešimo to zagato, pa je izziv tudi povsem varna uporaba zaslona na dotik.

Nekaj tehničnim malenkostim navlkljub pa gre vseeno za zelo kvaliteten avtomobil z zanesljivo lego na cesti, v luksuzni izvedbi pa tudi za skoraj premijsko limuzino z velikim prtljažnikom, zmogljivim motorjem in zmerno porabo.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano